زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

دگر آغاز

دگر آغاز تو انجام من شد
          دگر آغاز تو اتمام من شد
دگر آغاز کردی عشق دیگر
           شرر بر قلب من سوزنده اخگر
شنیدستم بکردی شکوه از من
           به نزد آن رقیب در ماه بهمن
بدان کافه نشستید اندر آن چهار
           ز حال زار من بگشاده گفتار
که بیچاره چنین است و چنان بود
           که عاجز از فهم و ادراک زمان بود
بلندا کفش چو دیدستی به پایم
           شکایت ها بکردی از برایم
ترنم گر شنیدستم به معنا
           نکردی فهم آن آندم همانا
بدو گفتی, به من هرگز نگفتی
           چنین رسمی چگونه, کی نهفتی
ندیدی قد سروت را تو ای ماه
           که خواهی عاریت گیری ز بنگاه
تو خواهی گر پریدن سوی آن ماه
           بلندا کفش تو ناید در این راه 
چو گوشم پر شدستی از صدایت
           چگونه بر دیگران باشد عنایت
نخواهم من شنیدن دیگر آوای 
           چگونه پی برم از آن به معنای
سخن از عاشقی چون آمدستی
           در آن حالت شنیدستم که گفتی
تفکر کرده ای در عشق و مردی
           به هشتم ماه تعبیرش بکردی
کنون بین تعبیر عشقت اندرین جان
           شکسته, سوخته, در راه پایان

نظرات 3 + ارسال نظر
عباس یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:39 ب.ظ

وودی خان چه طوری؟

چو جامی شعر گویی وودیا تو
نمی دانم تو "مجنون" گشتی یا او
همه جا دلبرت را چشم دیده
صدایش را همیشه در شنیده
پسندم شعرهایت را همه حال
چنان کو آن منم بی پر و بی بال

شعرهای جالبیه از کیه؟ خودت؟ تو که تست توبرکولین رو به سلامتی پشت سر گذاشتی، میان ترمتم خوب میشه، بخون یه وقت TA رو از دست ندی.

دلم بگیره بعضی وقتا شعر میگم.

مهکام یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ب.ظ

سلام..من یه سوال دارم.اول این وبلاگ کجاشه دقیقا؟؟
از کجا شروع کنم ؟

سلام
سئوال خیلی سختیه. شما میتونید از صفحه ها استفاده کنید و به اول برسید. بعد به طور برعکس بخونید.

در حال حاضر این صفحه صفحه اول میشه:
http://zireasemanekhoda.blogsky.com/page/122/
هر چند روزی که من آپدیت میکنم باز باید صفحه ای که میخونید رو درست کنید. دقت کنید که باید برعکس بخونید از پایین به بالا. بعد برید صفحه بعد.

من چند بار به بلاگ اسکای ایمیل زدم که میخوام صفحه هام به ترتیب باشن اما گوش نمیدن. اگر جایی میدونید که میشه اسباب کشی کرد بگید ما هم اسباب کشی کنیم.

ممنون.

طرفدار وبلاگ شما یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

وای این تیلور خانم چه بلایی سر قلبتون آورده !!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد