زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

یازدهم سپتامبر - اتاق بهم دادن

امروز صبح رفتم و از مسئول دپارتمان کلید اتاقم رو گرفتم. اینجا به TA ها دفتر میدن که باید یک ساعات خاصی توش باشن و به سئوالات بچه ها جواب بدن. اتاقم یک دفتر کوچیک هست که توش دو تا میز و دو تا کامپیوترم هست. یه پسر دیگه هم با من TA هست که اونم اتاقش همین اتاق هست. بعضی وقتا میبینمش. 

نظرات 6 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:49 ق.ظ http://feriog.org

فکر نمی کردم اینطوری باشه اونجا. موفق باشی و ممنون که می نویسی

خواهش میکنم لطف دارید.

N دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ب.ظ

مبارک باشه آقای وودی! من خودم به شخصه در ایران دیدم به بچه های دکترا اتاق یا به نوعی دفتر میدن، دانشگاه تربیت مدرس دانشکده علوم پایه و پژوهشکده گیاهان دارویی در دانشگاه شهید بهشتی. اما خب اونا TA نیستن و صرفا یه دانشجوی دکترا هستند و دفترشون محل رفع اشکال و سئوال نیست. موفق باشی. منتظر افتخاراتت به عنوان یک ایرانی هستیم.

نرگس دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

چه جالب. استاد فردا منم میام سوال بپرسم

محبوب چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ب.ظ

مبارک باشه

shokooh دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:07 ق.ظ

salam mikham vase doktora apply konam mishe ba email ba man dar tamas bashid?mamnoonam

بله میتونید ایمیل بزنید. اسم وبلاگ@یاهو

فائزه جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:37 ب.ظ

میشه بگید TA یعنی چی؟

Teaching Assistant

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد