زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

دوازدهم سپتامبر - کشف کتابخونه دانشگاه

چون اون جلسه توی کتابخونه دانشگاه بود امروز دیگه مجبور شدم کتابخونه دانشگاه رو هم کشف کنم. 

  

یه قسمت که آرشیو میکروفیلم ها و... بود. یه عالمه قفسه پر از کتاب و پایان نامه و دایره المعارف هم توی کتابخونه بود. چندین جا جای مختلف برای کار کردن با کامپیوتر ها بود. پنج شش جای بزرگ هم برای نشستن و مطالعه بود. یه کافه استارباکس هم طبقه پایین کتابخونه یه جایی که باز جای مطالعه بود وجود داشت که میشد هر وقت خواستی یه قهوه ای چایی ای چیزی سفارش بدی و خستگی در کنی. دو تا مرکز کپی و پرینت هم وجود داره. و البته چندین نفر مسئول پاسخگویی و اطلاعات و گرفتن و دادن کتاب هم کار میکنن که بخش های خودشونو دارن.

 

 

  

 

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
هادی دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ

وای خدای من تقریبا هم سطح کتابخونه دانشگای من تو ایرانه
اگه امکانش هست ی فیلم کوتاه چند دقیقه ای از سرعت دانلود اینترنت دانشگاه با نرم افزار idm بزارید خیلی خوب میشه
اینترنتش نامحدود یا محدود؟؟
مرسی از اینکه هر روز مطالب جدید میزارید من که هر روز اولین سایتی که میرم مال شماست

اینترنت محدود من اینجا ندیدم.
من روی لپ تاپ خودم هم IDM نصب نکردم.

:) دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 ب.ظ

سلام

خواستم یه خسته نباشید جانانه بهت بگم که بالاخره بعد از این همه وقت کتابخونه دانشگاه رو اون هم بالاجبار کشف کردی!
من واقعا خیلی تعجب می کنم که چطور اینقدر جایی به این مهمی عدم جذابیت داشته برات که نرفتی کشفش کنی.
به هر حال موفق باشی

سلام

آخه من کاری ندارم توش. همه چیزایی که میخوام توی اینترنت هست. کتاب هم ترجیح میدم روی آیپدم باشه تا اینکه بخوام قرض بگیرم و بدم. برای مطالعه هم اصلا از کتابخونه خوشم نمیاد چون همش باید حواسم باشه سر و صدا نکنم.

نوید سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ق.ظ

این صندلی های کتابخونه فقط از همین نوع هستن؟صندلی راحت تر و مبل نداره؟ کف کنابخونه موکت دیگه؟ وگرنه هر کی صندلییو بلند کنه سر و صدای گوش خراشی ایجاد میشه.

راحتی هم داره اما زیاد نیستن. البته بیشتر موقع ها خالی هستن.
موکته. اون شب دیدم جارو برقی میکشن! فکر نمیکنم کسی بخواد صندلی بلند کنه.

هستی جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام
با اون سرعت اینترنتی که شما دارید بظاهر اونجا نیازی نیست کسی از نرم افزارهای IDM یا بقیه نرم افزارهای دیگه که همون کارو انجام میدن استفاده کنه !!

سلام
آره IDM سرخود داره!

hamid dashti شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ق.ظ

سلام کتابخونش 24 ساعته؟

سلام
نمیدونم فکر نمیکنم معمولا سرویس های دانشگاه تا 2 نصف شب بیشتر نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد