زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

روز سیزدهم سپتامبر - لامپ برای حال

چیز خنده داری که توی خونه های اینجا هست اینه که حال خونه لامپ نداره. من روز اول که اینو دیدم به نیما که اینجا بود گفتم یه چیز مهمی روی خونه نیست. بعد هر چی گفتم ببین چی نیست نتونست پیدا کنه. بهش گفتم که حال خونه لامپ که نداره هیچی حتی سیم هم نداره که بشه بهش لامپ وصل کرد! نیما هم که گیج اصلا نمیدونست خونه های اینجا حال شون لامپ نداره. بعدها که با بچه ها صحبت میکردیم میگفتن اینجا همینطوریه. هیچ خونه ای توی حال لامپ نداره و مردم معمولا از این لامپ هایی که روی زمین میذارن وصل میکنن. 

امشب برای خونه هم لامپ خریدم و بالاخره حال هم روشن شد. ببخشید چون توی خونه انگار بمب منفجر شده باشه دیگه قسمت پایین عکس رو سانسور کردم. 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محبوب جمعه 14 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ق.ظ

وای وای چه پسر نامرتبی
هر چند الان میگی کار منصوره

این استثنا کار خودم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد