زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

توی امریکا خاک توی مسیرها نیست

توی دانشگاه ما و کلا اکثر جاهایی که من تا حالا دیدم خاک نیست که همینطوری باز باشه و مردم بخوان یه وقتی از روش رد بشن یا اینکه باد بزنه پخش بشه. دالاس در کل خیلی خوب باد میاد و به قول من کولر خدا روشنه. امروز دقت کردم دیدم که جاهایی که خاک بوده و احتمال پخش شدن خاک هست رو اینا با سنگ پر میکنن.  

 

 

 تا حالا چندین جا رو دیدم که همینطوری کردن. بقیه جاها هم همه چمن یا بتون هست. اینه که خاکی که همینطوری بخواد پخش بشه اینجاها ندیدم. شاید علت این همه چمن کاری هم همین باشه. 

نظرات 8 + ارسال نظر
fekridan شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ق.ظ http://http://ioso.blogsky.com

سلام خسته نباشید
.
وبتون از نظر متن پر باره اما من فقط درباره وبلاگ و خوندم
.
به وبم سر بزنید خوشحال میشم
.

دوست تو شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ق.ظ http://www.iransokhan.blogsky.com

سلام دوست من کشور غریب چه طوره امید وارم دلتنگ نباشی وبلاگ جالبی داری راستی حتما به وبلاگ من یه سری بزن و نظرتو برام بنویس منتظرم

سلام
خوش آمدید. من که راضی هستم.
وبلاگتونم خوبه اگر ادامه بدید.
موفق باشید

ع شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:09 ب.ظ

وودی خان عشق می کنم با تیترت، فرهنگ خوب مردم آمریکا، همین یه قلم خاک رو مدیریت کردن ببین چه مهمه. یه دونه باشی.

ن شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:13 ب.ظ

تهران طرف خیابان انقلاب هم خاک کمه.

حسن کچل شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام وودی
چه طوری داشی

فک کنم این چیزی که میگی احتمالا ، کار مسئولین شهری در سطح شهرهاست و یه نوع خدمت رسانی شهری از جناب شهرداری هاست .
من الان کنجکاو شدم در مورد زمین های کشاورزی اونجا بدونم.
شخصیه صنعتیه ...

Wall-E شنبه 15 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

دکتر جان ، دل بندم
بتون نه ! بتون غلطه
بتن درسته

حالا اشتباه پیش میاد دیگه.

hamid dashti یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ

بیا واقعا درود بر مردم امریکا

نرگس سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

اتفاقا دیشب توی یکی از مناطق بالا شهر شیراز مردمو داشتم نگاه میکردم که سرو صورتشونو پوشونده بودن تا گردو خاک تو چش وچالشون نره. زمین های بی صاحب بزرگ همیشه پر از خاکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد