زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

اسب توی تگزاس پارتی

رخدادهای دانشگاه که تموم میشه هر بار که میرم عکس های بچه ها رو نگاه میکنم میبینم یه چیزایی بوده که من اصلا ندیدم. نمونه اش همین اسبه که توی تگزاس پارتی آورده بودند و من اونجا نبودم.  

  

 

حیف شد خیلی دلم میخواست یه کم اسب رو نازش کنم.

نظرات 3 + ارسال نظر
محبوب یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:42 ق.ظ

اشکال نداره
ایشاا تگزاس پارتی بعدی

محبوب یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ق.ظ

راستی وودی بورس شدن با فاند شدن یکیه؟؟؟

بورس رو معمولا به فاندی میگن که در ازای انجام کار نباشه و پاداشی باشه. مثلا بورسی که دولت ایران به دانشجوهای بورسیه میده. یا اسکالرشیپی که استرالیا به دانشجوهای خارجی میده. در واقع بورس نوعی فاند است.
فاند شدن که نداریم. فاند گرفتن داریم. چون معمولا بورسیه ها خیلی کم هستن و اکثرا در ازای کار (حالا تدریس یا تحقیق) فاند میگیرن دیگه همه میگن فاند.

hamid dashti یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:12 ب.ظ

نفر اول سمن راست کر کره خندست
اسب ناز کنی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد