زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

فروشگاه Staples

این مدت میخواستم که میز و صندلی آنلاین سفارش بدم که بیارن دم خونه. آخه اگر از فروشگاه بخری باید خودت بیاری اما معمولا اینجا فروشگاه ها آنلاین که از یه مبلغی بیشتر باشه رایگان میارن تا دم خونه. یکی از صندلی ها خیلی تخفیف خورده بود و میخواستم اونو بخرم. همینطوری که رد میشدم گفتم حالا برم توی مغازه اش ببینم که صندلی اش چطوریه. 

 

  

فروشگاه Staples مخصوصا لوازم اداری هست. قیمت هاش خب از والمارت و ... به نظرم گرونتر بود. با این حال تنوع جنسی که مثلا برای صندلی داره اصلا قابل مقایسه با والمارت نبود. برای بقیه چیزا ها کمابیش همینطور. صندلی ای که توی والمارت بود خیلی ناجور بود و نمیخواستم اون همه پول بدم و یه صندلی به درد نخور بخرم. 

  

  

 

اولش نمیدونستم میتونم روی صندلی ها بشینم یا نه. همینطوری که داشتم نگاه میکردم یه امریکاییه با خانمش آمد و رفتن صندلی های 300-400 دلاری رو امتحان کردن. منم روی تک تک صندلی ها نشستم. اونی که خیلی تخفیف خورده بود و شده بود 60 دلار رو هم پیدا کردم و روش نشستم واقعا فاجعه بود. اندازه نشستنش کوچیک بود و مطمئنم بعد از کمتر از دو ساعت آدم پا درد میگیره. بالاخره یه صندلی 100 دلاری پیدا کردم که به درد بخوره.   

 

 

بعد رفتم صندلی های 300-400 دلاری رو هم امتحان کردم. بعضی هاش واقعا فوق العاده باحال بودند. روشون که مینشستم فکر میکردم که حالا مثلا مدیر یه سفینه فضایی شدم! همینطوری داخل صندلی فرو میرفتم انگار که دشک هست! البته نمیخواستم که بخرم ولی میخواستم ببینم واقعا چه فرقی میکنه که اون 100 دلاره و این 400 دلار!  

  

 

چیز مسخره ای که بود این بود که صندلی رو که سر هم کرده بودند باید پول اضافه میدادی که بخری. یعنی پول assemble رو هم ازت میگرفتن. ولی اگر توی کارتون میخریدی و میآوردی خونه خودت سر هم میکردی هزینه اضافه نمیدادی. 

 

 

 

 

بعد به فروشنده گفتم که توی سایتتون نوشته که مجانی میارید تا خونه. من اینجا پولشو بدم برام میارید یا میفرستید؟ گفت نه. باید حتما از سایت بخری که برات بیارن. اونم تازه با پست UPS میفرستن. گفتم مگه از مغازه شما نمیفرستن؟ گفت نه فکر نمیکنم. جالبه که بزینس وب سایتشون با مغازه هاشون فرق میکنه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد