زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

بیست سپتامبر - uncle bill

توی جلسه میکروسافت یکی پرسید من رشته ام فلان چیزه که توی کارهایی که شرکت میکروسافت میخواد نیست, به نظرتون بازم میتونم اینجا کار پیدا کنم. اون پسر سیاه پوسته هم بهش گفت مگه اینکه uncle bill بخواد از جیبش به شما یه چیزی بده وگرنه ما اینجا در ازای کاری که میخواهیم به کارمندا پول میدیم. 

اول بگم که اونی که پرسید من نبودم. بعدشم بگم که خیلی برام خنده دار بود که شنیده بودم توی ایران به بیل گیتز میگن عمو بیلی اما نمیدونستم که توی امریکا هم بهش همینو میگن. اون شب کلی خندیدم سر همین.

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ب.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

چه باحال عمو بیلی!!

نرگس سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 ب.ظ

ممنون از اطلاعاتی که شیر می کنین:-)

خواهش میکنم.

ع سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ب.ظ

وودی خان سلام، جریان جلو صف آمازون چی بود؟

همینجا باشید بعد مینویسم. الان کلی از داستان عقبم.

hamid dashti چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:14 ق.ظ

salam roye otaghet ham axet va esmet zadan?semat?otaghet che emkanati dare?ax azash nadari??

سلام
امکانش یه میز و یه کامپیوتره و یه صندلیه. اتاق هم دو نفره است و دو نفر TA هستیم برای این اتاق. خیلی معمولی تر از اونیه که عکس اش لازم بشه.

امید یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام. من توسط یکی از دوستان با سایت شما آشنا شدم و دو سه روزه دارم پیگیری می کنم البته مثل خودت که روز اول تو دانشگاه گیج شده بودی منم فعلاً گیجم و نمی تونم سرنخ را پیدا کنم.
بهرحال سایت جالبی هست و خوشحالم که داری وقت می گذاری و می نویسی.

از اول باید بخونید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد