زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

بیست دوم و سوم سپتامبر - یک عالمه برگه صحیح کردم

این روزا کلی برگه داشتم که صحیح کنم. کلاسی که من کمک استادش هستم 63 نفر دانشجو داره و اینجا اینطوری که مرتب هر یکی دو هفته تمرین میدن و بعد کمک استاد باید تمرین ها رو صحیح کنه و بده دست دانشجوها. من هنوز نمیفهمم که اینا چرا به تمرین ها نمره میدن و این نمره رو توی نمره نهایی هم لحاظ میکنن. یعنی دانشجو باید خودش بره جواب تمرین ها رو پیدا کنه و همونو نمره هم میدن.  

 

 اکثر بچه ها که نمره کامل رو گرفتن و یه عده کمی بودند که دیگه نمیشد بهشون نمره کامل بدی. به نظرم خیلی زرنگتر از بچه های ایران بودند مخصوصا اینکه اینا لیسانس هستن و توی لیسانس بچه ها کمتر درسخون هستن تا فوق.

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ

احتمالا از همدیگه کپ میزنن

hamid dashti شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ

سلام فکر کنم دیگه کم کم دارن ازت حمالی! میکشنا
حداقل اونجا پول میدن ایرانی چی؟

نرگس شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:50 ب.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

اینجا که گزارش کارای ما هم کپی بود!!

وای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد