زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

بیست و پنجم سپتامبر - کلاس جستجو و کلاس گرامر

امروز باز توی کتابخونه کلاس گذاشته بودند. البته کلاس زیاد بود اما من دلم میخواست این کلاس گرامر رو برم ببینم چطوریه. رفتم هنوز کلاس جستجوی وب بود. اول فکر کردم که اشتباه آمدم بعدا فهمیدم که نه اولش جستجو درس میدادن و بعدش گرامر. باورم نمیشد از کوچکترین مباحث مربوط به سرچ شروع کرد به گفتن تا ترکیب های پیچیده تر. حتی در مورد انتخاب لغات هم توضیح میداد که چطوری چیو با هم انتخاب کنیم.   

 

 

بعد هم کلاس گرامر یه سری نکات گرامری رو گفت که قبلا هم کمابیش شنیده بودم. منتهی خب آدم خودش میخواد بنویسه دیگه نمیشه که. 

 

 

من دیگه فکر کنم این سری آخرین بار باشه که این کلاس های کتابخونه رو میرم. آخه سطحشون دیگه خیلی پایین هست برای من که دارم دکترا میخونم. برای بچه های لیسانس شاید خوب باشه. اما حسرت خوردم که ما توی ایران هیچوقت بهمون چیزای ساده ای مثل اینا رو یاد نمیدادن اما اینجا به دانشجو کوچکترین چیزایی هم که شاید فکر میکنی این دیگه گفتن داره رو یاد میدن. شاید به خاطر این باشه که اینطوری فکر میکنن که شاید یکی خودش یاد نگرفته باشه و یا نتونه.

نظرات 3 + ارسال نظر
س جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ق.ظ

چقدر دلم میخواست اونجا بودم

ن شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:56 ق.ظ

ای کاش این مطالبی که شما در موردش خلاصه توضیح میدین دانشگاه ضبط کنه و تو سایت بذاره. هر چند مطالب مشابه در اینترنت هست ولی اینی که شما اینجا تعریف میکنین آدم علاقه مند میشه که مشروحشو هم بشنوه. یه پیشنهاد بهشون بدین شاید فایل صوتی بذارن. یه سری مطالب open course جالب میشه.

برنامه های دانشگاه خیلی خیلی بیشتر از این چیزاست. من بعضی هاشو میرسم برم. فکر نکنم براشون ممکن باشه.

نرگس شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

ما حتی بیوانفورماتیکو خودآموز یاد گرفتیم. و متاسفانه هنوز خیلی قسمت های بعضی اپلیکیشن ها رو بلد نیستیم. مثلا برنامه ای که کروموزوم های انسانی رو باهاش ردیف می کنیم برای حیوانات هم کاربرد داره اما تو مرکز ملی ژنتیک جنوب کشور هییییییییییییییچ کس جرئت تغییر برنامه از حالت دیفالتو نداره!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد