زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

درمان درد عشق

گذر کردی درویشی به راهی
        بدیدی عاشقی اندر هوایی
سخن راندی به نخوت از برایش
         که دردت دانم و دارم دوایش
نگه کردی به رویش طعنه جویان
         نگاه عاقلان اندر سفیهان
که کل را گر همی باشد دوایی
        سر خود را مگر درمان نمایی
رها کن عاشقان را در هواشان
        چه خواهی تو مگر از جان ایشان

نظرات 9 + ارسال نظر
طرفدار وبلاگ شما جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ

با عرض پوزش ازجسارتی که ناخواسته به حال واحوالتون شد.
موفق باشید

خسرو مصطفائی شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:24 ق.ظ

یه چند تا پست قبل در ارتباط با فیلتر کردن مطلبی رو دیدم ، کامل متوجه نشدم که فقط سایت هایی که بد افزار دارند بسته هستند یا سایت های پرونو هم میبندند ، چون میدونم که یه دامنه خاصی xxx. رو جدیدن به این سایت ها اختصاص دادند ، خیلی برام جالب بود بدونم آیا میخوان دسترسی به این دسته از سایت ها محدود بشه یا نه ، زیاد سخت گیری نمیکنند. متشکرم

* من اهل بلاگ خوندن نیستم ولی زیر آسمان خدا ما رو اسیر خودش کرده :دی موفق باشی

راستش چک نکردم اما الان برای خودمم سئوال شد. حالا دوشنبه که دانشگاه بودم چک میکنم براتون میذارم.

نرگس شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ب.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

آخی بنده خدا خواست دارو بهت بده زدی تو برجکش!!!!!!!!!!!!!!

ن شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ

http://maktabkhooneh.org/
سایتی برای آموزش رایگان . شما هم همکار این سایت بشین عالیه.

خیلی کار خوبیه. من وقت نمیکنم.

ن شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ

این هم بیشتر برای بچه های دبیرستانه
http://kelasedars.org

خیلی کار خوبیه. ممنون. ایشالله که بتونن گسترش بدن.

یونس یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 02:51 ب.ظ http://itpost.blogfa.com

سلام
اقا خیلی قشنگ می نویسین ولی کم
ممنون میشیم بیشتر نویسین
زنده باشین

سلام
خوش آمدید. کمه؟
موفق باشید

شاهین یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ http://gull.blogfa.com

تبلیغات سایت رو عوض کرده اند، آدم وارد سایتت می شه، جا میخوره!


دو سه روزه دارم سرچ میکنم که اگر بشه اسباب کشی کنم هنوز نشده. وردپرس که سرویسی که دامنه وصل کنی 100 دلار هزینه اش میشه و بلاگر هم نمیتونه اطلاعات اینجا رو برداره. حالا اگر چیزی پیدا کردم که بتونم منتقل کنم حتما میکنم.

حسن کچل یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:33 ب.ظ

این ماجرای عشقت را من فانتزی می دونم و بس

اما به خاطر حرمت عشق تقدیم به :


بی تو طوفان زده دشت جنونم

صیدافتاده به خونم

تو چه‌سان می‌گذری غافل از اندوه درونم؟

بی من از کوچه گذر کردی و رفتی

بی من از شهر سفر کردی و رفتی
قطره‌ای اشک درخشید به چشمان سیاهم

تا خم کوچه به دنبال تو لغزید نگاهم

تو ندیدی...

نگهت هیچ نیفتاد به راهی که گذشتی

چون در خانه ببستم،

دگر از پا نشستم

گوئیا زلزله آمد،

گوئیا خانه فروریخت سر من

بی تو من در همه شهر غریبم

بی تو، کس نشنود ازاین دل بشکسته صدائی

بر نخیزد دگر از مرغک پر بسته نوائی

تو همه بود و نبودی

تو همه شعر و سرودی

چه گریزی ز بر من

که ز کویت نگریزم

گر بمیرم ز غم دل

به تو هرگز نستیزم

من و یک لحظه جدایی؟

نتوانم، نتوانم

بی تو من زنده نمانم...


ممنونم.

مصی سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ

آخر ما نفهمیدیم شما پذیرش با فاند گرفتی یا بی فاند؟ کل مطالبت هم مرور کردم. اصلا بعد اون همه ریجکت از کدوم دانشگاه پذیرش گرفتی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد