زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

28 سپتامبر - قبل از حرکت به سمت نمایشگاه تگزاس Texas Fair

این مدت خیلی روحیه ام خراب شده بود چون جواب کوییز اون هفته آمده بود و من C+ گرفته بودم که خیلی خیلی نمره بدی هست. وضعیت دلار هم که توی ایران شدیدا به هم ریخته بود و من همش داشتم فکر میکردم که اگر معدلم کم بشه و فاندم قطع بشه چکار باید کنم. از یه طرف هم خب اینجا جدید بودیم و هنوز با شرایط دانشگاه کنار نیامده بودم. جکی هم امتحانشو C+ گرفته بود اما دوستش A گرفته بود. اینجا امتحانا همه توی نمره نهایی حساب میشه و یه نمره بد نمره نهایی رو هم خراب میکنه. ما هم که معدلمون کم بشه فاندمون قطع میشه.

 

امروز قرار بود که از طرف دانشگاه ببرنمون نمایشگاه تگزاس. یه نمایشگاه که سالیانه برگزار میشه و دلم نمیخواست که از دستش بدم. از طرفی یک ماه میشد که آمدیم دالاس و من هیچوقت فرصت نکرده بودم که برم مرکز شهر ببینم چطوریه. امروز یه پسر ایرانی هم با من همراه شد که اسمشو میذارم جواد. جواد آمده اینجا فوق لیسانس بخونه و فاند هم نداره و باید از جیب خودش مخارجشو بده. جواد سن اش کمتر از منه و اصلا از اینکه آمده امریکا راضی نیست و میگه که خیلی توی ذوقش خورده و امریکا از شهرستانی که توی ایران زندگی میکنه بدتره. (من اسم شهرستان رو نمیبرم که خدایی نکرده اسائه ادبی به مردم اونجا نشه). توی ادامه داستان یه کم در مورد جواد بیشتر صحبت میکنیم. جواد با من همراه میشه که چند تا عکس ازش بگیرم که بذار روی فیس بوکش چون دوست دخترهای ایرانش منتظرن!

 

قبل از اینکه بچه ها جمع بشن چند تا سنجاب خوشکل داشتن توی دانشگاه بازی میکردن. من رفتم نزدیک یکیشون که ازش عکس بگیرم. یکیشون رفته بود بالای درخت و چند لحظه من داشتم نگاهش میکردم و اونم چشم دوخته بود توی چشمای من. جواد گفت مواظب باش اینا خیلی وحشی هستنا یه دفعه دیدی پریدن روت. گفتم جدی؟ به نظر من که خیلی ناز هستن. توی دلم هم از خدام بود که بپره روم! ولی خب از من میترسید. 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
؟ دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:32 ب.ظ

سلام
امتحانی که گرفتن منبعشو میدونستی چیه؟ خونده بودی؟ چیش واست مشکل بود؟ اون که A گرفته شرایطش چطور بوده؟

سلام
آره منبعشو میدونستم. نخونده بودم خیلی ولی فکر میکردم که بلدم. سئوالا زیادی آسون بودن من از راه های خیلی سخت میخواستم حلشون کنم وقت کم آوردم.
شرایطش مثل ما بود.

یونس دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 08:45 ب.ظ http://itpost.blogfa.com

سلام
خدایی اسم دیگه ای نبود تا جواد نباشه

V سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:06 ق.ظ

dooost dokhtar HA!!!

؟ سه‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ب.ظ

شاید شهر دالاس و یا تگزاس خیلی متفاوته که باعث ناراضایتی بعضی از ایرانی ها میشه، مثلا کالیفرنیا یا نیویورک فکر میکنم خیلی پیشرفته تر و شلوغ تر و مدرن تر باشه نه؟
من اوایل عکس ها رو میدیدم تعجب میکردم مثل جزیره کیش خودمون بود (خواهر من کیش درس خونده چیزایی که از دانشگاه تعریف میکردی دقیقا مثل دانشگاه اونجا بود) خلوت و شیک، در حالیکه منم تصورم از آمریکا یه جای خیلی مدرن تره

تقریبا همه امریکا همینه. کالیفرنیا هم اکثر جاها همینه. نیویورک منتهنش یه کم متفاوته و اون چیزیه که بیشتر توی فیلم ها میبینیم.

نرگس چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:38 ب.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

کلا با توقع کم جلو رفتن بهتره مریخ که نیسا امریکاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد