زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

بعد از اون هفته بد - خریدن هدیه تولد برای نولا

یه فکری کردم که خوبه برای نولا یه هدیه تولد بگیرم و هم ازش تشکر کنم و هم بهش یه هدیه ای بدم. البته از هفته پیش فکرش بودم چون توی تقویم توی اتاقش زده بود که تولدش کی هست. براش کیف هدیه خریده بودم. اینجا هدیه ها رو میذارن توی کیف هایی که بهش میگن Gift Bag. شب از فروشگاه کاغذ کادو هم خریدم.   

با منصور که صحبت میکردم گفتم که میخوام یکی از زعفران هایی رو که از ایران آوردم بهش بدم. بعد منصور کاملا رائ ام رو زد و گفت فکر کن یه هندی برات ادویه کاری بیاره. چه حسی داره؟ گفتم آخه زعفرون فرق میکنه. گفت به نظر من به درد نمیخوره. خلاصه تصمیم گرفتم برم از فروشگاه براش یه چیزی بگیرم. 

 

متاسفانه یادم رفته از فروشگاه عکس بگیرم. رفتم همون فروشگاه Staples که صندلی ای که خریده بودم رو اونجا هم دوباره تست کنم. آخه کمرش ناجوره و این همه پول صندلی دادم و آخرشم باز اذیتم. دیدم نه همونجا هم کمرش ناجور بوده و من دقت نکرده بودم. بعد توی فروشگاه گشتم شاید یه خودنویسی چیزی پیدا کنم برای نولا بخرم. آخرا که دیگه میخواستم برم بیرون دیدم یه جا جعبه های شکلات و ... گذاشته. یه نگاهی کردم دیدم که انگاری رسمی باشن. آخه این فروشگاهه همه لوازم اداری بود و گفتم حتما این چیزایی که گذاشته خیلی رسمی خوب هستن. تصمیم گرفتم که از همینا بخرم. یه خودنویس خیلی خوشکل هم بود که 20 دلار بود اما به نظرم خیلی گرون آمد. یه بسته کوچیک شکلات برداشتم که 5 دلار بود. بعد فکر کردم یه دفعه بد نباشه و هدیه خیلی سبکی نباشه رفتم و یه فلش دیسک عروسکی هم براش خریدم 15 دلار. گفتم حالا این همه ما از دانشگاه پول میگیرم. 20 دلارشم باشه برای یکی از کارمنداش. 

نظرات 2 + ارسال نظر
H سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ق.ظ

منصورم هم خوب کمک کرد بهت. با نظرش موافقم در مورد ندادن زعفران. چه خوب که کمکت کرد.

آره دستش درد نکنه.

0999616 پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام
دادن هدیه فکر خوبی بود پسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد