زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

28 سپتامبر - ورود به نمایشگاه تگزاس Texas Fair

دم در پلیس ایستاده بود و همه رو میگشتن.  

 

  

اون اول جای خرید بلیت هم بود. ما بلیت رو از دانشگاه خریده بودیم که ارزونتر باشه. دانشگاه 12.5 دلار بود و اینجا 16 دلار میگرفتن. 

 

 فضای نمایشگاه تقریبا مثل یه پارک بود. 

 

 

همونجاها هم کوپن گذاشته بودند برای استفاده از امکانات نمایشگاه که میفروختن. هر کوپن 0.5 دلار بود. نمیدونم چرا همچین کاری کرده بودند اما هر چیزی که میخواستی بخری باید از این کوپن ها می داشتی.  

 

 

امروز به اندازه همه عمرم دختر خوشکل دیدم. واقعا به امریکا امیدوار شدم! فکر میکردم فقط تیلور خانم اینجا خوشکل از آب در آمده اما خب یه کم نظرم عوض شد. از همون اولش دو تا دختر عروسک داشتن برای خودشون بازی میکردن و بستنی میخوردن.

 

 

محیط نمایشگاه به نظرم خیلی خوب بود و معلوم بود برای درست کردنش خیلی زحمت کشیدن. 

 

 

 توی نمایشگاه قسمت قسمت نمایشگاه های مختلف بود. من به جواد گفتم بیا یکی یکی از اولش بریم گفت ول کن بابا بیا همین نمایشگاه ماشین رو بریم. به نظرم جواد اصلا بلد نبود که بگرده. اینجور جاها آدم باید از اولش شروع کنه و یکی یکی بره جلو که هیچی رو از دست نده اما خب من دیگه با جواد همراه شدم. بعضی جاها رو چند بار رد شدیم و بعضی جاها رو هم اصلا ندیدیم و وقتی برگشتم و عکس های بچه های دیگه رو دیدم فهمیدم بعضی جاها رو از دست دادیم مثلا یه جا حیوانات مختلف هم بوده ما ندیدیم.

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:39 ب.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

این جواد و منصور کششششششتن مارو.

H چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ب.ظ

اخه خانم با مانتو وروسری. اب تو بطری رو زده 8 دلار؟چه گرون

فکر کنم 8 تا کوپن باشه که میشه 4 دلار که بازم خیلی گرونه. کلا همه خوردنی ها گرون بود.

farzin پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:53 ق.ظ

مگه هوا سرد نیست؟ پس چرا اینا لباس تابستونی پوشیدن؟

هوای دالاس خیلی متغیره. روز نمایشگاه آفتابی بود. بعد کم کم ابری شد. آخرا دیگه بارون آمد. الانم همینطوریه. یه دو روز سرد بود بعد دوباره از امروز گرم شده.

شاهین پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ب.ظ http://gull.blogfa.com

سلام
اگه تونستی یک پست راجع به رفتار انتظامات و نگهبان های دم در دانشگاه و کلاً پلیس اونجا بگذار. موقع ورود به دانشگاه کارت رو چک می کنن یا کارت می زنید؟
راستی تو دانشگاه ما یک برد زده که در آمریکا هم در دانشگاه به لباس گیر می دهند، آیا تو همچین چیزی دیدی؟ کلاً دیدی به کسی گیر بدن؟
ممنون از پست های مفیدت

سلام
راستش من اصلا برخوردی باهاشون نداشتم. دانشگاه که در و پیکر نداره همینطوری داری رانندگی میکنی یه جا تابلو زده دانشگاه یه دفعه از توی دانشگاه در میایی. راه هم میری همینه. دری نیست که بخواد دم درش انتظاماتی باشه که کارت چک کنه. ما هم کارت نمیزنیم. در این مورد بیشتر این نمیدونم که مطلب بزنم.

ببینید این چیزی که توی دانشگاهتون زده خیلی مسخره است. علتش اینه که اول اینکه امریکا یک قاره هست. اینجا بالای 2000 تا دانشگاه و کالج داره. وقتی یه کسی همچین چیزی میگه یا باید بگه مثلا در فلان دانشگاه همچین چیزی هست و یا اینکه بگه در x تا یا n درصد دانشگاه های امریکا همچین کاری میکنن. در هر صورت اگر منظورش این بوده که همچین موضوعی در مورد همه دانشگاه های امریکا هست قطعا حرف نادرستیه. چونکه حداقل توی دانشگاه ما هیچ کسی نیست که به لباس کسی گیر بده. شما فکر کن هر چقدر هم اون لباس ناجور باشه اصلا کسی نگاه نمیکنه که کسی بخواد گیر بده. بعید میدونم که مطابق فرهنگ امریکا هم توی بقیه دانشگاه ها اینطوری باشه اما باز از کسانی که جاهای دیگه هم هستن بپرسید.

متاسفانه توی ایران عادت به کلی گویی و مبهم گویی و توهم زایی برای افراد هست. هر کسی راست میگه بیاد با حرف علمی و مدارک و شواهد حرف بزنه نه اینکه هر چی دلش میخواد بگه و بعد بگه مدارکشم موجوده. حالا کجا موجوده خدا میدونه.

شاهین جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:23 ب.ظ http://gull.blogfa.com

ممنون از جواب کاملت
منم اتفاقاً همین حرف رو زدم، به نظرم این کارها برنامه ای است برای این که کار خودشون رو موجه جلوه بدهند.
البته تو پوستر اسم چند تا دانشگاه رو هم نوشته بود، اما بازم به نظر من برای این بود که بگن آمریکا هم قید و بند داره، پس اگه ما به جوونا گیر میدیم همه دنیا همینه!
راستی یک لینک مشابه مطالب بردمون رو اینجا می گذارم، هرچند ارزش خوندن نداره:
http://www.rajanews.com/detail.asp?id=52867
بیشتر می خواستم بدونم جو آمریکا امنیتی هست یا نه، که خدا رو شکر گویا اینم الکی گفتن!
موفق باشی

سلام
آقا این مقاله هایی که رفرنس ندارن و هیچ دلیل معتبری برای حرفشون نمیارن ارزش خوندن ندارن. جو امریکا امنیتی نیست مگر اتفاق خاصی افتاده باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد