زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

28 سپتامبر - نمایشگاه تگزاس Texas Fair - وسایل راحتی

اون آخرای سالن ماشین ها یه سری غرفه بود که لوازم راحتی و ورزشی رو تبلیغ میکردن. 

 

 

 

  

مردم میامدن روی تشک ها میخوابیدن ببینن چطوریه. منم دلم میخواست که یکیشونو امتحان کنم اما جواد گفت ولش کن. کلا جواد حال و حوصله این چیزا رو نداشت. 

نظرات 2 + ارسال نظر
H چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:20 ب.ظ

اصلا شما نحوه بازدید درست رو از همچین نمایشگاهی رعایت نکردین. اینهمه عرفه های باحال و جالب بوده. شما بی توجه ازشون رد شدین. حیف اینهمه زحمتی که کشیدن تا نمایشگاه برپا بشه. باید از اول وقت برین و همه غرفه ها رو با حوصله نگاه کنین. من باشم تا یه هفته هر روز میرم همچین نمایشگاهی تا همشو کامل ببینم. هههههههههه

من میخواستم خب ولی جواد نذاشت. حتی نذاشت یکی از این تخت ها رو امتحان کنم.

حسن سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:58 ق.ظ

سلام یه توصیه دوستانه دارم وودی جان
بنظرم با این تیپ آدمهایی مثل جواد همسفر نشی خوبه انرژی آدمو ازش میگیرن از ما گفتن

سلام
اینجا خیلی تیپ ها مختلف نیستن و منم جدیدم. اگر اون روز هم با جواد نمیرفتم یه دونه عکس هم از خودم برای اون روز نمیداشتم. درضمن دوست دارم با آدمای مختلف با طرز تفکرهای متفاوت (مخصوصا اگر خیلی با من فرق کنن) هم کلام بشم. خیلی چیزا یاد میگیرم.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد