زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

28 سپتامبر - نمایشگاه تگزاس Texas Fair - داخل محوطه و خوراکی ها

من ناهار نخورده بودم و خیلی گرسنه بودم. در واقع از عمد ناهار نخورده بودم که بیام اینجا یه چیزی بخورم. گفتم یه روز حالا ولخرجی کنم اشکال نداره. اما قیمت های اینجا واقعا زیاد بود. تقریبا میتونم بگم هر چی که میفروختن 1.5 الی 2 برابر فروشگاه های داخل شهر بود. واقعا خیلی خیلی برام عجیب بود که این همه ورودیه میگیرن و بعد اینقدر هم خوراکی هایی که میفروشن گرونه. خلاصه هیچی نگرفتم. 

 

 

 

 

   

توی محوطه یه ماشین هایی بود که افراد مسن رو سوار میکرد و جا به جا میکرد. 

 

 در کل به نظرم خیلی شلوغ بود. 

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
نیما چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:58 ق.ظ

مطالبتو کامل خوندم بسیار جالب بود
فقط1سوال!وقتی کاردانی قبول شدی هیچ وقت فکر میکردی 1روزی پذیرش بگیری بری آمریکا؟؟

اون موقع ها هیچوقت به خارج رفتن فکر نمیکردم. همیشه فکر میکردم آدم باید توی مملکت خودش بمونه و همونجا زندگی کنه.

ponic چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ب.ظ http://sokoutesaye.blogsky.com

وای من عاشق ماشینم آقای وودی !
اکثر ماشینا رو هم میشناسم !
ولی آرزوم اینه که یه بارم که شده سوار این موتور سه چرخه ها بشم که پشتشون پیازو این چیزا میزارن برای فروش!
فعلا کامل وبتونو نخوندم پس نظر خاصیم نمیتونم بدم!
میخواهم دعایی برایت بکنم و چه دعایی به از اینکه خدا پنجره باز اتاقت باشد.

ممنون

نرگس چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

برام جالبه که تو اکثر عکسات آسمون تگزاس ابریه

چون اینا توی یک روز گرفته شدن :) خیلی روزا هوا صافه.

حسن کچل چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:25 ب.ظ

سلام وودی
وای خدای من نمایشگاه

من عاشق نمایشگاه رفتنم

باورت نمی شه

اما بهتره پولی نباشه داداش

حسن کچل چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

وودی سلام مجدد

لطفاً در مورد اثرات سندی در زندگی مردم و نقش دولت در مهار آن بنویس

نقش این عامل را در انتخابات آینده بازگو نمای

همچنین عزیز دل من اگه زحمتی نیست

از انتخابات اونجا و حال هوای مردم و میزان مشارکت اونها یه چیزهایی بنویس

سلام
اینجا نیامده. اگر آمد چشم. در مورد انتخابات آینده هم خیلی نمیدونم. اینجا حال و هوایی نداره. بعضی وقتا میبینی دو تا امریکایی نشستن دارن حرف میزنن اما خبر خاصی نیست. یعنی من نمیبینم.
اینقدر مطلب دارم بنویسم که این مطالب اخباری رو که ممکنه 6 ماه دیگه تاریخ مصرفشون بگذره دیگه سخته بخوام وسط هاش جا بدم.

نوید پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:13 ق.ظ

در سایت نیویورک تایمز که قبلا توصیه کرده بودین یه مقاله جالب خوندم. فرماندار نیوجرسی که جمهوری خواه هست وسال ها انتقادات تندی از اوباما میکنه بعد از ماجرای طوفان سندی به خاطر مدیریت خوب بحران اوباما لب به تمجدید از اوباما گشاده و همه جا از اوباما تعریف میکنه. پیش خودم گفتم واقعا این فرماندار نظرش عوض شده یا ماجرا چیز دیگست بعد دیدم دارم به سمت پیش قضاوت میرم بیخیال شدم.

حالا شهردار نیوجرسی چه دخلی به حال ما داره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد