زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

28 سپتامبر - نمایشگاه تگزاس Texas Fair - شهر بازی 1

کم کم به محوطه شهر بازی رسیدیم. از همون اول هم وسایل بازی برای بچه ها مشخص بود. وای یکی از یکی خوشکل تر بودند. بچه ها همه جای دنیا مثل هم هستن. اون آقا براشون معرکه گرفته بود و اینا هم باورشون شده بود که هر چی این میگه درسته.

 

  

اون وسط کلی مغازه های اسباب بازی فروشی بود. قیمت ها 2-3 برابر والمارت! 

 

 

 

همینطوری که می رفتیم یه جایی خیلی برام عجیب بود. انگار قبلا اینجا رو دیده بودم. نمیدونم شاید توی فیلم دیده بودم شایدم توی خواب دیده بودم. شاید توی همین کارتون Toy Story بود. اما چند دقیقه ای محو این صحنه شدم. یه جایی که پر از اسباب بازی شانسی مخصوصا اون موزی شکل ها و بالاش یه چرخ فلک بزرگ.

 

 

کلی وسیله بازی اینجا بود که میخواستم از همه عکس بگیرم دیگه باید یه آلبوم برای اون میذاشتم کنار. بعضی هاش اصلا نمیتونستم بهش فکر کنم که یه روزی سوارش بشم. 

 

 

 

 

 

 

 

فکر نمیکردم که اینجا اینقدر شهربازی بزرگی داشته باشه. آخه یه شهر بازی دیگه به اسم six flags توی آرلینگون هست که واقعا بزرگه. اصلا انتظار نداشتم که این همه وسایل اینجا ببینم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد