زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

28 سپتامبر - نمایشگاه تگزاس Texas Fair - کنار Test Drive شورلت

شرکت شورلت یه  قسمت بزرگی از نمایشگاه رو گرفته بود و برای ماشین هاش تبلیغ میکرد. یه قسمتی هم بود که میشد ماشین ها رو تست رانندگی کرد.

 

  

یه جایی هم گذاشته بود که میشد توپ پرت کرد و سرعت پرتاب توپ رو دیجیتالی اندازه میگرفت. فکر کنم برای بازی بیسبال همچین چیزی به درد بخوره. قبل از ما یه بچه کوچیکی آمد پرتاب کرد نزدیک 56 مایل بر ساعت سرعت پرتابش بود. بعد کلی ناراحت بود چرا نتونسته رکورد بزنه. 

 

منم احساس قدرت کردم که حالا خودم میرم 100 رو میزنم. خلاصه اولین پرتاب که اصلا توی تور ها نرفت و خورد به لیست امتیازا و نزدیک بود کل محوطه روی سرمون خراب بشه. کلی عذرخواهی کردم که اینطوری شد و دومی و سومی رو هم پرت کردم به زور به 28-29 رسید. خلاصه کلی ضایع هم شدیم و آمدیم بیرون. 

 

اون طرف تر دو تا دختر قد بلند ایستاده بودند و گفتند اگر میخواهید برنده بشید بیایید ثبت نام کنید. منم گفتم حیفه این همه آمدیم نمایشگاه دست خالی برگردیم و رفتم برای یه کوروت 2013 ثبت نام کردم که برنده بشم. بعد فهمیدم که من اشتباه ثبت نام کردم چون رفتم دیدم که از جواد یه سری اطلاعات هم در مورد قرعه کشی گرفت. دیگه حوصله هم نداشتم از اول ثبت نام کنم. از نمایشگاه که آمدم دیدم یه سری اطلاعات در مورد ماشینه برام فرستاده بودن که توی سایتشون هم بود کلی هم ناسزا گفتم که به جای اینکه ماشینو بفرستن ورداشتن برای من اطلاعات فرستادن! جالب بود که همه صفحه هاشون لمسی بودند.

 

 

آمدم به جواد بگم که بریم ببینیم تست رانندگی اش چطوریه دیدم الانه که دیگه یه چیزی بهم بگه. چون اصلا حوصله اینجا رو هم نداشت. به هر صورت گواهینامه هم که نداشتم گفتم الان بزنم یه ماشین 100 هزار دلاری نابود کنم و چهار نفر رو هم زیر بگیرم دیگه هیچی.

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد علی شنبه 13 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 05:45 ب.ظ

چگونه می شود که روحی احساس داشته باشد، روحی انسان باشد و علی را عاشقانه نستاید و علی همه چیزش نباشد؟!
(علی شریعتی)

داداش گلم ؛ آقای دکتر...عیدت مبارک!

عید شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد