زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

آشنایی با یه پسر شیرازی

امشب با یکی از بچه های ایرانی اینجا آشنا شدم که قشنگ لهجه شیرازی داشت و میگفت یکسالیه که اینجاست و خیلی راضی بود. خیلی دلم برای دوستای شیرازم و خاطراتم توی شیراز تنگ شد. با خودم فکر میکردم که کاشکی امشب با این پسره حرف نزده بودم. بعد رفتم خونه یکی از بچه های دیگه ایرانی. اونا هم نزدیک ما خونه داشتند و خونه اشون خیلی تر و تمیز بود. چند روز پیش یکی آمده بود خونه ما میگفت این میز رو هم بردارید قشنگ مثل مسجده. البته مسجد که هست چون من توش نماز میخونم اما از این بابت میگفت که هیچی نداره. اما خب اون پسره خیلی با سلیقه همه چیز از میز و وسایل تزیینی خریده بود و خونه اشون هیچی کم نداشت. بهش گفتم شما اینجا واقعا خونه دارید. ما هنوز بی خانمان هستیم. 

شب که آمدم خونه متوجه شدم که اوباما برنده شده. نمیدونستم که اینقدر زود نتایج مشخص میشه وگرنه شاید دانشگاه می موندم. امیدوارم هرچی که میشه وضع برای مردم ما از اینی که هست بدتر نشه.

نظرات 17 + ارسال نظر
هستی چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ

اختلاف ساعت شهری که هستید با ایران چقدره؟

الان 9 ساعت و نیم

http://www.timeanddate.com/worldclock/converted.html?iso=20121107T00&p1=246&p2=70&p3=&p4=&p5=&p6=&p7=&p8=&p9=&p10=&p11=&p12=

نرگس چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:16 ب.ظ http://kho0namo0n.bloogfa.com

اااا همشهریام اونجان؟ بهشون سلام برسون.

یونس چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:49 ب.ظ http://itpost.blogfa.com

باراک فور یرز مور

hamid dashti چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:54 ب.ظ

سلام راستی اونجا بهچه بندر بچه جاشو و ماشو پیدا نکردی
راستی اگه تونستی اهنگ های امیر میرشکاری رو دانلود کن گوش کن خیلی حال میده
واقعا زیبا و بندری میخونه
حتما میشناسیش

سلام
بچه های بندر رو من اصلا تا حالا اینجا ندیدم. آقای میرشکاری هم بعید میدونم بندری بخونه. آخه این چه بندریه که میشه توی تلویزیون هم خوند؟
راستش نمیشناختم الان رفتم یوتیوب یکی از آهنگاشو دیدم. بنده خدا جون نداره آهنگ بندری بخونه. در کل بد نیست.
موفق باشید

ندا چهارشنبه 17 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ب.ظ

سلام وودی
حسابی معروف شدی
امروز دخترا داشتن تو کتابخونه از وبلاگه زیر اسمانه خدا حرف میزدن !!!
تهران--اسفندیار--موزه امام علی

س پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ق.ظ

سلام
دانشجوی ایرانی زیاد هست تو دانشگاهتون؟
رابطه ایرانیا با هم چطوره؟

موفق باشی

سلام
دانشجوی ایرانی که زیاده. چینی هندی ها بیشترن اما خب ایرانی هم زیاده اینجا. رابطه ایرانی ها هم با هم معمولیه. در کل خوبه.
موفق باشید

پاییز! پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:27 ق.ظ

سلام دوست عزیز
از این که صمیمانه اطلاعاتت را در اختیار بقیه می ذارید ممنونم. عالی می نویسید.
شما می دونید برای گرفتن یک نمره خوب تو جی آر ایی چیکار باید کرد؟ من 1 ماهی هست شروع کردم. در ضمن من رشته ام انسانی بوده ولی خوب تو دانشگاه با آمار و ریاضی تا حدودی سر و کار داشتم. به نظر شما برم کلاس دکتر برزآبادی؟
http://borzabadi.com/coursedetails.php?courseid=24
من الان دانشجوی سال 4 دکترا هستم. 31 سالمه. دوست دارم برم ی جای دیگه دکترا بگیرم. رشته ما جدیده. استاد و کتاب خوب نداره. ایلتس 6 شدم و دارم دوباره می خونم. رشته ایم ی رشته بین رشته ایه. ترکیبی از آمار و روانشناسی. سایت اپلای ابراد را هم خوندم اما گیج شدم! راستی شما کی رفتی؟
مرسی...

سلام
جواب همه سئوالاتتون توی وبلاگم هست.
در مورد کلاس آقای برزآبادی نه تجربه ای دارم و نه دوستام تجربه ای داشتن. نمیتونم کمکی کنم.

حسن کچل پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام
وودی

ممنون

سلمان پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام دوست عزیزم یکی دو سوال ازت داشتم
1-اولا شما خونتو از طرف دانشگاه گرفتی یا خودت اجاره کردی
2-شما هروز ناهار وشامتون روچیکار می کنی آیا خودتون غذا درست می کنین

سلام
1- خودمون اجاره کردیم.
2- بعضی وقتا خودمون درست میکنیم. (یعنی منصور میکنه من که بلد نیستم) بعضی وقتا دانشگاه پیتزا میخوریم. شام هم معمولا تخم مرغی یا همون صبحانه ای چیزی میخوریم. کلا غذا ایران بهتر بود برام.
کسی هم پیدا نکردم حداقل آشپزی بلد باشه!

پاییز جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:25 ق.ظ

مرسی.

hamid dashti جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ

اهنگ های امیر میرشکاری به نام
بی وفا
بوشهریوم
ایران
لنگر
ره گذر
و بهتر همش اهنگ شوفر قسمت های پایانیشو حتما ی گوشی بده خیلی بندریه
درد بی درمون

hamid dashti جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ق.ظ

شاید اهنگهای کودکستان یا سنین کمشو دیدید

hamid dashti جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:20 ق.ظ

با سلام و سپاس و عرض ادب
دانشگاه شما هزینه بدون فاند برای مقطع دکتری مهندسی نفت چه مقدار است؟
میخوام از بانک وام کلان بگیرم برای مقطع دکتری در شهر شما مبلغ وام باید چه مقداری باشه؟
برای کلیه هزینه ها در 4 سال
الان منتظر سورپرایز شدید و ناخوشایندم
اینقد دلم میخوات بیام پیشت که نگو و نپرس - اصلا هیچ دلخوشی به شهرم ندارم - هیچ خاطره ای ندارم - هیچ خاطره مثبت و تعلقی ندارم . دوست دارم توی ی دانشگاهی مثه شما بعد از گرفتن مدرکم جذب بشم (هیئت علمی مثلا) - فعلا .

سلام
شهریه رو از سایت چک کنید اما حدود 22 هزار دلار توی سال باید باشه. هر ماه هم کمتر از 700-800 خرج نمیشه (اگر خونه مشترک باشید وگرنه فقط 700 تا باید برای خونه بذارید کنار) اگر اهل ولخرجی باشید که اینجا محدودیتی نیست.
ان شالله که به اون چیزی که میخواهید برسید.

hamid dashti جمعه 19 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:15 ب.ظ

سپاسگزارم
حالا کی میتونه 350 میلیون تومان وام جور کنه(دردسری داریما)

hamid dashti یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ب.ظ

جمعه 19 آبان ماه سال 1391 ساعت 03:20 AM
با سلام و سپاس و عرض ادب
دانشگاه شما هزینه بدون فاند برای مقطع دکتری مهندسی نفت چه مقدار است؟
میخوام از بانک وام کلان بگیرم برای مقطع دکتری در شهر شما مبلغ وام باید چه مقداری باشه؟
برای کلیه هزینه ها در 4 سال
الان منتظر سورپرایز شدید و ناخوشایندم
اینقد دلم میخوات بیام پیشت که نگو و نپرس - اصلا هیچ دلخوشی به شهرم ندارم - هیچ خاطره ای ندارم - هیچ خاطره مثبت و تعلقی ندارم . دوست دارم توی ی دانشگاهی مثه شما بعد از گرفتن مدرکم جذب بشم (هیئت علمی مثلا) - فعلا .
پاسخ:
سلام
شهریه رو از سایت چک کنید اما حدود 22 هزار دلار توی سال باید باشه. هر ماه هم کمتر از 700-800 خرج نمیشه (اگر خونه مشترک باشید وگرنه فقط 700 تا باید برای خونه بذارید کنار) اگر اهل ولخرجی باشید که اینجا محدودیتی نیست.
ان شالله که به اون چیزی که میخواهید برسید.
-------------------------------------------------------
هیچی پس

هانیه سه‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ق.ظ http://roozi.blogsky.com/

منکه دعا میکردم باراک برنده شه چون میگفتم اینجوری وضع دانشجوهای ما بهتر میشه برا رفتن. اما دیروز یه خبری بهم رسید که انگار به چندتا از دانشگاههای امریکا گفتن دانشجوی ایرانی نگیرین.
اینم ازین

همیشه برای نتیجه دعا کنید نه وسیله.

غلو سه‌شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:12 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد