زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

در مورد این هفته

این هفته دو تا میان ترم داشتم. یکی پریشب دادم و یکی هم امروز دادم. اون یکی درسه هم کوییز گرفت. یعنی من از هر سه تا درس این هفته 3 تا امتحان داشتم. دو تا سری 60 تایی هم برگه مونده صحیح کنم. یه سری تمرین هم که تا ساعت 3 نصف شب داشتم حل میکردم.   

گفتم که یه هندیه اسم منو نوشت توی یه تیمی که برای مسابقه بریم شرکت اریکسون. این جمعه و شنبه باید برم برای اون مسابقه. اول اینکه خیلی خیلی پشیمونم که چرا قبول کردم برم توی تیم اینا. فکر کردم خب جایزه اش زیاده شاید برنده بشیم. اما این هفته دو تا چیز مهمتر پیش آمده که چون قبول کردم اونجا باشم دیگه نمیتونم اینجا رو برم. اول اینکه کارتون Brave رو دانشگاه میخواد همین جمعه بذاره که نمیتونم برم . بعد اینکه این هفته توی دالاس start-up weekend بود که ترجیح میدادم به جای اینجا برم اونجا. http://dallas.startupweekend.org اینجا یه جایی هست که هر چند وقتی یک بار کارآفرین ها دور هم جمع میشن و صحبت میکنن. اینجا هم یه مسابقه کارآفرینی بود که جایزه اش از اونجا کمتر نبود. تجربه اینجا برام بهتر بود هر چند که باید 50 دلار پول ثبت نام میدادم. حالا فردا بریم اریکسون ببینیم چی میشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
احمد شنبه 20 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ب.ظ

تو تهران هم استارت آپ ویکند هست. گزارش برگزاری اش را اینجا می تونی بخونی: http://iclub.ir/swtehran2

احسان دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 03:48 ب.ظ

تو ایران زیاده، اسمش هم با ((کمیته)) شروع میشه؛ فقط نمی دونم چرا ایرانی ها رو سیر نمی کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد