زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

4 اکتبر - بازم جلسه در مورد کار توی تابستون - دکتراها فرق میکنن

امروز رفتم یه جلسه دیگه در مورد کار کردن توی تابستونا توی دانشکده امون. امروز آب پاکی رو ریخت روی دستمون که ما خیلی کاری برای شما که دکترا میخونید نمیتونیم کنیم و بهتره با استادتون صحبت کنید و یا خودتون یه جایی رو پیدا کنید. چونکه موقعیت های دکترا خیلی کمتر از اونیه که ما بخواهیم براتون پیدا کنیم. بعد گفت که شما هم چون دکترا میخونید اجازه ندارید که برای موقعیت های زیر دکترا اقدام کنید چونکه کار تابستون شما کارآموزی حساب میشه و واحد براش باید بگیرید و حتما باید سطح کارتون سطح دکترا باشه.

نظرات 1 + ارسال نظر
ahmad چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:32 ب.ظ

سلام
من فکر میکردم شما توو آمریکا دارین فوق لیسانس می خونید!!!
دوتا سوال :
1-برای دانشجو های رشته برق اگه کسی فاند بگیره چه کارهایی میتونه برا استاد انجام بده؟(اگه میشه از دور و بر یه سرچی بکنید ممنون میشم مثلا از دانشجو هایی که برا برق فاند گرفتن)

2-شما دقیقا اونجا چه کارایی برا استاد انجام میدی؟(توو وبلاگتون خیلی جزئی به چند مورد اشاره کردین آخه من همه زندگیم شده خوندن وبلاگ شما)

سلام
1- برای استاد ریسرچ
2- من برگه صحیح میکنم. یک باری هم سر کلاس درس دادم. ساعت اداری هم رفع اشکال میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد