زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

4 اکتبر - من بدون رشته ام

امشب توی اتوبوس که نشسته بودم یه پسر امریکاییه داشت با یکی دیگه حرف میزد. اون یکی پرسید که رشته اتون چیه و اون پسره هم گفت من بدون رشته ام. فعلا آمدم دانشگاه دارم واحدهای مختلف رو میگیرم و بعد رشته ام رو انتخاب میکنم. فعلا دارم از روانشناسی و جامعه شناسی و ... واحد برمیدارم بعد یکیشو میرم. 

 

یادم افتاد به کنکور ما که با چه بدبختی درس میخوندی تا رتبه بیاری و بعد دونسته و ندونسته یه رشته انتخاب میکردی و دیگه آش کشک خاله ات بود که باید تا آخر میخوندی یا از اول کنکور میدادی. بعد اینجا با این همه راهنمایی و کمکی که میکنن بازم طرف اگر نتونه رشته انتخاب کنه بدون رشته میاد دانشگاه و بعدا تصمیم میگیره. از یه بابت بده چون طرف تا مدتها بلا تکلیفه اما از یه بابت هم خوبه که مجبور نیست که چیزی رو که دوست نداره بخونه.

نظرات 2 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 25 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:59 ب.ظ

حالا ما شانس اوردیم رشته ای رو که قبول شدیم دوست داشتیم؛ بیچاره اونهایی که فقط به خاطر این که مدرک دانشگاه بگیرن] هر رشته ای که شد میرن

خرسی شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1397 ساعت 12:52 ق.ظ

دکترا یا مستر بدون رشته هم میشه؟
من تازه تغییر رشته دادم برا ارشد با اینکه ترم ۴ هستم هنوز نمیدونم میخوام رو چی کار کنم و در آینده به چه سمتی برم

فکر نمیکنم. تا حالا همچین چیزی رو نشنیده بودم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد