زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

30 اکتبر - قانون بدون تنباکو

امروز اکثر جاهای دانشگاه این پوستر رو نصب کرده بودند که قانون بدون تنباکو (Tobacco Free) توی دانشگاه تصویب شده.



به موجب این قانون کارهای زیر غیرقانونی هست:


1- استفاده از تنباکو (یعنی سیگار و هر چیزی که تنباکو داره)

2- تبلیغ فراورده های تنباکو

3- توزیع نمونه های فراورده های تنباکو

4- دور ریختن نامناسب فراورده های تنباکو

5- ریختن پسمانده های تنباکو (خاک سیگار و ...) در بیرون یا درون ساختمان

6- استفاده از تنباکو تا 10 متری ساختمان


کلا یعنی سیگار کشیدن ممنوع. البته من اینجا که بودم خیلی خیلی کم دیدم که کسی سیگار بکشه. بچه های ایرانی هم که چندین ساله اینجا هستن میگفتن که در مقایسه با ایران خیلی مردم شهر هم کم سیگار میکشن. حتی کم کم داره قوانین سفت و سخت تر میشه که تدریجی سیگار رو به طور کامل از جامعه حذف کنن.

نظرات 9 + ارسال نظر
نسیم یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ

سلام خیلی وقت نیست که با وبلاگ شما آشنا شدم اغلب مطالبی که می نویسیدبرام خیلی مفید و جالب هستند ممنون از نوشته های خوبتون

خوش آمدید. ممنونم.

علی امیری یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 06:23 ب.ظ http://mei1.blogfa.com

سلام دوست عزیز ممنونم که این وبلاگ رو راه انداختی همه وبالگ رو خوندم خیلی جالب و خوب بود .من دانشجوی ترم اخر مهندسی شمی هستم صنیع پتروشیمی دانشگاه ازاد با معدل ۱۲ هستم و میخام از این کشور شریف برم فعلن ۳ تا ثبت اختراع توی ایران و یه سری مثلن لوح تقدیر علمی دارم و دارم روی چند تا مقاله کار میکنم اگه لطف کنی و. کمک کنی ممنون میشم

سلام
چه کمکی؟

sina یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 08:31 ب.ظ

همیشه دوربینت همراهت هستا .

حسن کچل یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ

سلام
از والمارت نوشتی تو. تهران یه چیزی تو اون مایه ها راه افتاده
البته به جز هایپر استار
هایپرسانhttp://www.hypersun.ir/

نوید دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:32 ق.ظ

Tobacco-Free یه مقدار عجیبه.یعنی از دست Tobaccoخلاص بشیم؟ اگه برعکسش کنیم یه معنی دیگه میده!

دقت نکرده بودم! اما خیلی چیزا هستن که برعکسشون کنی چیز خوبی نمیشه.

آرش چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ق.ظ

جالب بود
ولى تو اروبا این جورى نیس همه خیلى سیکارمیکشن خیییلى.
الکل هم که بسیااار میخورن

چیزی که من و دوستان تا اینجا دیدیم جامعه امریکا بسیار بسیار سالم تر از جامعه اروپا هست.

سعید سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 ب.ظ

بادرود.
مطالب خوبی گفته شدولی تااونجایی که من میدونم درمسجد( مغزشویی و... ) اتفاق می افته ولی دربیشترکلیساهااینطورنیس...

به نظر من در تمام مذاهب مغزشویی هست.

فرزانه یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 01:29 ب.ظ

عجیبه فارسی یادش رفته چون دوتا از عموهای منم بیش از چهل ساله سوئد هستن وهمسرشون هم خارجی هست وتوی شهری که هستن ایرانی یا افعانی وجود نداره که فارسی صحبت کنن زبان مادری وقتی خوب جا افتاده باشه بعیده فراموش کنی در مورد کلیسا هم که میگه اونها یکی از هزران مذهب پرتستان هستند که یکی از اونها مسیحیان منتظر یهو هستن این سنت رو دارن

به نظر من خیلی عجیب نیامد چون خود من بعد از چند سال بعضی کلمات فارسی به ذهنم نمیاد و یا یه دفعه سوییچ میکنم روی انگلیسی حرف زدن. این بلاگ جدید فارسی رو هم که شروع کردم چند تا پست اول رو با سختی نوشتم چون فارسی نوشتن برام مشقت بار شده بود.

DOES IT MATTER ? شنبه 5 مهر‌ماه سال 1399 ساعت 05:19 ب.ظ

امریکا پر افرادیه که گل می کشن ماریجوانا همون ویید عجیبه شما انقد از اونا تعریف می کنید البته شایدم عجیب نباشه بالاخره هر کی می ره اونور فقط بلده الکی از ایران و ایرانی ها ایراد بگیره ! به جز عده ی کمی که واقع بینن ! خلاصه ... حرفی نیست ... می دونم این وبلاگ قدیمیه

چه ربطی داشت؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد