زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

Spiritual روح گرایی

یک عده ای توی دنیا هستن که هیچ دین خاصی ندارن و وقتی ازشون در مورد دینشون سئوال میکنید میگن ما Spiritual  هستیم. یعنی به روح اعتقاد داریم. همیشه خیلی خیلی کنجکاو بودم که بدونم که این عده چه اعتقاداتی دارن. پریشب که باز طبق عادت زده بودم توی اینترنت گردی که ببینم چی گیر میاد یکباره یه سری ویدئو پیدا کردم توی این زمینه که به نحوه بسیار جذابی انیمیشن سازی شده بود. بعضی حرف هاش به وضوح نادرست بود اما چیزی که بسیار بسیار منو شگفت زده کرد تطابق بسیاری از حرفهای اونها با اعتقادات ما هست. همچنین نحوه نگاه اونا به مسائلی مانند ابعاد و ... هم برام خیلی جالب بود. فکر میکنم که ارزش داشت وقتمو بذارم و اینو نگاه کنم. شاید اینا هم برای خودشون دکان باز کرده باشن اما نگاهشون برام خیلی جالب بود.

 

 

خلاصه این چند روزی که تعطیل بودم به جای درس خوندن کل این مجموعه رو که دیدم و یه سری ویدئوهای دیگه رو هم دیدم. واقعا نبود یوتوب توی ایران یک فاجعه زیستی بزرگی هست.

نظرات 8 + ارسال نظر
jj چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

فاجعه زیستی عالی بوووود

Wall-E چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ب.ظ

از محرم بگو ، خبری هست در شهر دیار شما ؟

هیچ خبری نیست. فقط من بعضی وقتا سخنرانی های آقای دستغیب رو از اینجا میخونم.

ندا چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:08 ب.ظ

وودی جان یوتیوب هست که !!
تازه ما دانلودشم میکنیییییم

خوبه.

سینا چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ب.ظ

متااسفانه مسولان مملکت کلا با اینترنت مشکل دارن .

سینا پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:01 ق.ظ

فیلترینگ رو که راحت دور میزنیم ( وی پی ان ماهی 2000 ) .
خوش به حالت با سرعت چند میگی اینترنت گردی میکنی.

نوید پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ب.ظ

مکتب های جالب دیگه ای هم مثل scientology و Agnosticism هم هستن. جالبه که متعصبین هر مکتب و مذهبی مال خودشون بهترین میدونن و مال دیگران رو دارای مشکل و تحریف.

نوید پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ب.ظ

اینحا http://en.wikipedia.org/wiki/File:Theological_positions.svg
نمودار حالبی هست.

تالالغ پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1402 ساعت 11:00 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد