زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

31 اکتبر - بعد از پارتی

امشب توی پارتی یه دختره بود که قیافه اش به نظرم شبیه یکی از دخترایی بود که قبلا دوستش داشتم اما هر چی فکر کردم که آخه چه شباهتی, پیدا نکردم. یه دوربین بزرگ دستش بود و از همه جا عکس میگرفت و وسطش هم هی میرفت روی سن و یه کم میرقصید. فکر میکردم اگر من امریکا به دنیا آمده بودم چی میشد؟ مثلا با این دختره دوست میشدم؟ شایدم عاشقش میشدم؟ آیا میتونستم این چیزایی رو که الان میدونم هم بدونم یا نه. اصلا خوب بود یا بد بود. دیدم که چقدر دخترها اینجا راحت و با آرامش هر طوری دلشون بخواد زندگی میکنن و رفتار میکنن. آیا واقعا من از اول اینجا بودم زندگیم همینطوری بود؟  

  

توی حیاط یه مبارزه بود. به طناب همدیگرو گرفته بودند و با یه شمشیر همدیگرو میزدند. دختره چه دل شیری داشت با این پسرا در افتاده بود. اولش یه پسره رو زد اما بعدش از این پسر بزرگه شکست خورد.

  

بعد رفتم فروشگاه. دیدم که کلی لوازم هالووین هست که هنوز فروش نرفته و کلی هم تخفیف زده بودند براشون. کدو تنبل به چه بزرگی شده بود 1 دلار. یواشکی یه بار دیگه از عطر تیلور خانم زدم به دستم و برگشتم خونه. آمدم خونه دیدم اون دختره که امشب دیدم شبیه یکی از عکس های تیلور خانم بوده.

نظرات 3 + ارسال نظر
ساسان جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ http://SAROS7.BLOGFA.COM

یعنی عاااشق این "تیلور خانم" گفتنتم!!!!
برادر مواظب خودت باش..
این جماعت جهانخوارن، خطرناکن،جیزن، یه موقع بهت آسیب نزنن!!!!!
راستی الان که دارم مینویسم شب تاسوعاست...
ولی من جایی نرفتم...
راستش از ریا و تزویری که تو هیئتاست متنفرم و ترجیح دادم بشینم به درسام برسم و یه کمم مطلب درباره اصل واقعه کربلا بخونم....
به نظرم اینطوری بهتره....
مراقب خودت باش...
ارادت

هانیه چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ http://roozi.blogsky.com/

امریکا بدنیا اومده بودی، بچه مسلمون که نبودی طبیعتا. احتمالا اون شبم دوتایی رو سن بودین

نرگس پنج‌شنبه 9 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ http://kho0namo0n.blogfa.com

کاش اینجام جای لایک کردن داشت. دلم میخواد کامنت ساسان رو لایک کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد