زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

روز بعد از هالوین DIA DE LOS MUERTOS

یک روز بعد از هالوین یک جشن مکزیکی هست به اسم day of the death که اعتقاد دارن که روح مرده ها به زمین برمیگرده و باید چیزایی که اونا قبل از مرگ دوست داشتن رو جمع کرد و جشن کرد. چیزی که برای من عجیب بود این بود که مرده ها که برمیگردن که باید یه چیز ترسناکی باشه برای چی جشن میگیرن و خوشحالی میکنن!   

 

امشب دانشگاه باز جشن گذاشته بود. من کلی برگه داشتم که صحیح کنم و وقتی تموم شد دیدم که نزدیک ساعت 10 هست و قرار بود که ساعت 10 تموم بشه. رفتم تا خودمو برسونم اونجا ببینم چیزی از آخرش بهم میرسه یا نه.  

 

من که رسیدم دیدم که یه گروه ارکستر هست که دارن آهنگ اجرا میکنن. طرف گفت که دیگه میخواهیم بریم. بعد بچه ها یه کم اعتراض کردن و گفت خب یک آهنگ دیگه هم میخونم. آهنگ .... بعد صدای تشویق بلند شد.


  بعد یه آهنگ آروم رو شروع کرد و وقتی میخوند همه داشتن همراهی میکردند. انگار یکی مثلا آهنگ "مرغ سحر" یا "دلم میخواد به اصفهان برگردم" رو میخونه و همه باهاش همراهی میکنن.

وقتی که میخوند دلم گرفت. حس کردم که چقدر با اینا فاصله دارم. آهنگی که برای اینا خیلی جالب بود برای من هیچ حسی رو ایجاد نمیکرد. نه تنها هیچ حسی ایجاد نمیکرد بلکه حتی نمیفهمیدم که چی میخونه. حتی اون قسمت هایی هم که میفهمیدم, نمیفهمیدم که چیش قشنگه که اینا این همه براش شوق و ذوق میکنن.   

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
نرگس یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ق.ظ http://kho0namo0n.blogfa.com

نباید خودت رو اذیت کنی.هم حسی که دو-سه ماهه ایجاد نمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد