زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

این روزا

این روزا دیگه ترم داره تموم میشه. پنجشنبه اولین امتحان پایان ترمم هست. اصلا باورم نمیشه که به این زودی به آخر ترم رسیدم. دو تا پروژه دارم که تحویل بدم که دیگه آخراشم. منصور هم کم کم داره وسایلاشو جمع میکنه که بره. البته هنوز ادمیشن رسمی بهش ندادن اما دیگه فکر نمیکنم که ندن چون استاده خیلی پیگیر کارش هست. برای اون استاد UCLA هم ایمیل زدم که جوابی نداد و منم دیگه پیگیر نشدم. حوصله سختی های درس خوندن اونجا رو هم ندارم. اینجایی که هستم صد در صد راحتتر از اونجاست. اتفاق بدی که هفته پیش افتاد این بود که با استادی که میخواستم کار کنم گفت که ترم دیگه کلا نیستم و احتمالا کل 2013 هم نیستم. خلاصه هر چی برنامه ریزی کرده بودم روی این استاده پنبه شد رفت.


پریروزها پشت صحنه های Ours رو نگاه کردم و کلی خندیدم. حیف که تیلور خانم ظرف یکسال این همه عوض شده. یه چند ساعتی در مورد مصاحبه های شرکت ها خوندم و دیدم که خیلی تعطیلم و باید کلی زحمت بکشم که از پس مصاحبه هاشون بربیام. امیدوارم بعد از امتحانا مصاحبه ها رو بخونم و چند جا اپلای کنم که تابستون برم اونجاها کار کنم. پریروز کل startup weekend تهران رو نگاه کردم و دیدم چقدر ضعیف کار میکنن. به جز تیم برنده بقیه تیم ها خیلی ایده های ضعیفی داشتن و بعضا تکراری هم بود! ایده "خرد خرد" هم چند وقت پیش خودم به منصور گفته بودم. البته اون جوری که اونا میگفتن اصلا به درد نمیخورد. داداشم هم که از طرف دانشگاهشون بورس شده بود برای یه ورک شاپ بره چین برای ویزا به مشکل خورد چون گفتن که از ایتالیا نمیتونی ویزای چین بگیری و باید بری ایران و اونم نمیتونست بره. خلاصه ممکنه سر اینکه ایرانی هست نتونه بره. 


هفته ای که گذشت هم یه مقداری در مورد خودم فکر کردم و اینکه آخرش میخوام چکار کنم. خیلی کارها هست که میخوام کنم اما مسیری که دارم میرم الان در اون جهت نیست. از یه طرف میخوام زبانم رو خوب کنم. از یه طرف تابستون کار بگیرم. از یه طرف دوست دارم که بزینس خودم رو راه بندازم و یه پولی در بیارم بتونم ازدواج کنم و کمک خانواده ام باشم و میگم اصلا برای چی تابستون دنبال کار باشم. از یه طرف منصور داره میره و اجاره خونه ام دو برابر میشه و هیچ جایی هم ارزونتر پیدا نکردم. خلاصه حسابی ذهنم به هم ریخته شده که برای آینده ام چطور تصمیمی بگیرم. با خودم گفتم فعلا تا آخر امتحانا درس بخونم, بعدش فکر کنم که چکار کنم.

نظرات 7 + ارسال نظر
test سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

مثل اینکه خیلی بیشتر سرت شلوغ شده.
خب مطمئنا براش زحمت می کشی که از پسش بر بیای .
خب یه چیز دیگه الان داشتم ایمیلم رو چک می کردم و وقتی خارج شدم تو نمایه ی اخبار جدید یاهو یه چیزی درباره "" تیلور خانم "" نوشته بود ، مثل اینکه با پسر جدیدی قرار میذاره .
احتمالا باز میگی "" آره خیلی عوض شده ""

friend سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ب.ظ

فرقی در اصل موضوع ایجاد نمیکنه ولی بشار اسد شیعه نیست و علوی هست. نمازشم پشت پیش نماز سنی میخونه چون علوی ها نماز کلاسیک ندارن.
یه نکته ای هم اینکه حماس از مردم سوریه دفاع کرده و فعلا از سوریه اخراج شده. جالبه نه!

شیعه هم بود فرقی نمیکرد.

نوید سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ب.ظ

ورقه های امتحانی دست بالا تصحیح میکنی؟ کسی نمیاد اعتراض ورقه بکنه؟
بالاخره تدریس هم کردی؟

دست بالا صحیح میکنم. چرا بعضی وقتا میان اعتراض میکنن. منم اگر بتونم درست میکنم. آهان یادم رفته بود بنویسم آره یه جلسه تدریس هم کردم.

جلال سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 ب.ظ

با عرض سلام

آقای وودی عزیز امیدوارم حالتون خوب باشه. بنده یه سوالی در مورد جی آر ای داشتم. می خواستم بدونم آیا منبع معتبری برای قسمت writing جی آر ای شما سراغ دارید؟ می خواستم یه طوری باشه علاوه بر آموزش اصولی writing برای GRE پر از نمونه writing هم باشه. اگر کتابی سراغ دارید می تونید نام دقیقش رو معرفی کنید؟ باز هم از شما به خاطر وبلاگ خوبتون تشکر می کنم.

با احترام فراوان

سلام

غیر از اون کتاب نمونه های رایتنیگی که معرفی کردم و آفیشال خود ETS چیز دیگه ای نمیشناسم. بعد هم بهتره که بیشتر تمرین کنید و بنویسید تا کتاب زیادی بخونید. همون 2-3 نمونه کتاب ها واقعا کافیه برای فهمیدن اینکه چطوری بنویسید, بقیه اش همه تمرین خودتون هست.

موفق باشید

سینا سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

تابستون رو مگه میخوای بمونی؟

من ویزام یه طرفه است معلومه که باید بمونم. البته اگرم نبود ترجیح میدادم که تابستون رو اینجا یه شرکت خوب کار کنم تا برگردم ایران.

M سه‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 08:07 ب.ظ

man ham bish az yek sal hast ke amrica hastam, amma post-haye shoma ro ke mikhoonam mibinam ke kollan jik o pike har chizi ro kollan mitoonid dar-biarid. bahoosh hastin

inshalla ke jaye arzoontar betoonid peida konid, choon vaghean mohem hast ke adam mahiyaneh cheghard kharj koneh

best/m

کاوه جمعه 17 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 06:02 ب.ظ

Silk road

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد