زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

چهار ماه گذشت و یک ترم تمام شد

اصلا باورم نمیشه که به این زودگی ترمم تموم شد و چهار ماه هم گذشت. همه چیز خیلی زود گذشت. دیروز میخواستم بیام و خیلی چیزا بنویسم اما اینقدر امتحانمو بد دادم که بعد از امتحان حس و حال هیچ کاری رو نداشتم. پسر هندیه هم آمد توی اتاقم باز 2-3 ساعتی حرف زد و با هم رفتیم یه چیزی خوردیم و دیشب تا نصف شب با منصور داشتیم دنبال ماشین میگشتیم چون میخواد ماشین بخره, منم گفتم اگر یه چیز خوبی گیرم بیاد میگیرم. قیمت ها اما بالاتر از چیزی بود فعلا بتونم روش حساب کنم. دیروز یه صحبتی با این استادم کردم و فهمیدم که به بحران پیدا کردن استاد خوردم. چون اون استادی که میخواستم باهاش کار کنم داره از این دانشگاه میره و چند تا استاد دیگه ای که مدنظرم بودند هم فاند نداشتن. یکیشون هم که فاند داشت فهمیدم که خیلی خیلی بداخلاقه و بهتره اصلا سمتش نرم.

نظرات 3 + ارسال نظر
الوند شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام . میگم این بحران استاد مثل این که همه جایی ها..... من فکر می کردم تو ایران فقط اینجوریه .... ولی به قول شما شاید اونجا محترمانه همین ایران خودمونند... یه علتی که از سیستم آمریکا خوشم نمی آید از همین استاد محور بودنش هست. اگه استادت خوب باشه که o.k ولی وای به حال روزی که به مشکل بخوری//
استاد بد قلق، استاد زبون نفهم ، استاد دودره باز ، استاد ؟؟؟؟
ان شالله شما موفق باشید.

test شنبه 2 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ب.ظ

لطفا درباره خرید ماشین و موضوع گواهینامه یه مقداری توضیح بدید !
نوع ماشین و رنج قیمت مناسب برای یه نفر مثل شما
وضعیت ماشین های دست دوم
برای گواهینامه باید اونجا دوباره امتحان بدید یا بین المللی کردن گواهینامه از تهران کافیه ؟
شما برای گواهینامه چه کارهایی انجام دادید ( یا انجام خواهید داد ) ؟

چشم. هر وقت رفتم دنبالش چشم.

نرگس سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:10 ب.ظ http://kho0namo0n.blogfa.com

اونم درست میشه. یه خرده زمان بگذره استادم پیدا می کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد