زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

نان در امریکا

اینجا یه مغازه هست به اسم SaraBakery که نون های مدیترانه ای درست میکنه. این نون ها خیلی خیلی شبیه نوع های ایران هستن خوشمزه هستن. البته سارابیکری نون بربری هم داشت ما گرفتیم بد نبود اما مزه بربری ایران رو نمیداد.


نون های تورتیلا هم که توی فروشگاه ها گیر میاد اگر گرم بشه تقریبا مثل نونهای ایرانه و بد نیست. نوع غیر ذرتی و آردیش رو ما چند بار گرفتیم اینطوری بود. خدا رو شکر بحران نون مثل اروپا نیست که فقط نون باگت گیر بیاد.

نظرات 12 + ارسال نظر
نوید پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ق.ظ

اگه بتونین یه دستگاه ساده درست کنین که یخ ماشین زود باز کنه سود خوبی توش هست.
اینقدر شنیده بودم که تگزاس گرمه فکر نمیکردم برف هم میاد!

فکر خوبیه اما کار من نیست.

نوید پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:55 ق.ظ

کریسمس معمولا همون 25 دسامبر تبریک میگن یا چند روز زودتر؟

کریسمس روز تولد حضرت مسیح هست. نه من دیدم از چند روز قبل هم میگن. بستگی داره که طرف رو ببینن یا نبینن.

نرگس جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ق.ظ http://kho0namo0n.blogfa.com

ممنون از توضیح خوبت. اما فکر کنم تو ایالتای مختلف شرایط متفاوته

در مورد نون های تست و ترتیلا همه جای امریکا همین هستن. نونای مدیترانه ای و بربری فکر کنم خاص یه جاهای خاصی باشه.

حسن کچل جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:05 ب.ظ

به به سلام جناب وودی
عیدت مبارک
پسر صفا سیتی دیگه
دمت گرم
خیلی خوش گذشت و جالب بود
از ماجرای ماشین خریدن
تا اونجا که همه ی قیمت ها رو مقایسه کردی
از عکس ها ی جالبی که گرفتی و ...
با خوندن این پست ها آدم می خواد را بیفته
اما با کدوم پول
نمی دونم

اون آقا گنابادی هم خیلی باحال بود
سینماها هم همین طور

ممنون که ما رو هم با خودت همراه کردی
خوش باشی و درسخون پسر

ahmad شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ق.ظ

ببین یعنی عاشقتم.
فقط بابا کمتر از اونجا بگو من دلم رفت.حالا دق مرگمون نکنی ول کن نیستی
شوخی کردم فقط خوش به حالت اصنم فکر یرگشتنو بی خیال شو بچسب به زندگیت و اونجا حال کن.
خوشحالم که تنها نیستی.
فقط یه سوال برا چی اسم واقعیتو نمیگی من دوست دارم توو بیس ادت کنم.
اِاِاِ سلام یادم رفت.سلام

سینا شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 05:23 ب.ظ

هر روز برای خوندن مطالب جدید به سایتت سرم میزنم

هر روز؟؟؟

just شنبه 9 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام میشه بگی اون قضیه استاده که از دستت شاکی شده بود به کجا رسید؟

گفتم که تموم شد. دپارتمان بهم یه کار دیگه داد که جمعه ها برم برگه چسب کنم و میز جا به جا کنم. الانم دیگه ترم تموم شده و ترم دیگه خدا میدونه با چه استادایی بیفتم.

sahar دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:52 ب.ظ


چرا نمینویسی دیگه?

دو سه روز پیش نوشته بودم که.

hamid dashti سه‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ق.ظ

سلام هر روز بنویس
بنظرت الان که در شرکت نفت تخته شده ما کجا کار گیر بیاریم؟اونجا واسه ما کار نمیدن؟اگه کار بدن من با حقوق خیلی خیلی خیلی کم واسشون کار میکنم.
ارشد نفت.
راستی اوضاع اینقد خرابه که نگو.
حتی دهات ها هم دیگه نمیشه حق التدریس شد چون دیگه دانشجو ندارن میگن واسه سه تا گرایش هر گرایش 2-3 سال پیش هزار نفر داوطلب داشته الان بدون کنکورش کردن کلا 30 نفر اومدن واسه هر گرایش ثبت نام کردن.
بنظرت من چیکار کنم؟
به نظرت میتونم برم دبیرستان یا مدرسه راهنمایی درس بدم؟
نمیتونی ی کاری اونجا برای ما پیدا کنی ؟
مبگن شرکت نفت ایران برشکست کرده شدید.اوضاع خرابه.
بچه ها که شرکت های خصوصی جذب شدن میگن که اصلا میگن بهشون شما برید خونتون پروژه که شروع شد خبرتون میدیم

سلام. راستش وقت نمیشه که هر روز بنویسم. مخصوصا اگر بخوام کیفیت نوشته ها رو هم نگه دارم.
خدا صبر بده واقعا با این اوضاع. دورادور خبر دارم وقتی با دوستای ایرانم تماس میگیرم همه میگن از وقتی رفتی اوضاع چندین برابر بدتر شده.

شهرزاد چهارشنبه 13 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ق.ظ

سلام دوست عزیز

من رنگ پوستم کمی سبزه ست .. آیا در امریکا رفتار نژاد پرستانه با من خواهند داشت؟

مردم آمریکا خارجی ها رو مسخره میکنند؟ مثلا در خیابون راه بری یا رستورانی جایی متلک بگن و ....

ممنون میشم اگه پاسخی بدید

سلام

اینجا اینقدر تفاوت هست بین مردم که کسی به رنگ پوست شما توجه نمیکنه. راستشو بخواهید من اصلا به هیچوجه ندیدم مخصوصا توی دانشگاه چونکه قانونا میشه شکایت کرد.
شنیدم که توی نیویورک توی خیابون که راه برید ممکنه بعضی پسرا به دخترا متلک بندازن مثل ایران که اونم فکر نمیکنم خارجی و غیرخارجی داشته باشه.

شیرین پنج‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:59 ب.ظ

چه حس خوبی داره توضیحاتتون.آدم دلش میخواد خودش لمس کنه این شایطوو...
ممررررسسسییی

دنیا شنبه 6 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 04:32 ق.ظ

سلام خسته نباشی ضائقه مردم آمریکا درمورد نون تنوری یا محلی ایران چطوره ؟ دوست دارن؟

نون دوست دارن ولی اندازه یه کف دست اونم اگر تازه باشه. بیشتر نون تست و باگت میخرن تا نونای ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد