زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

26 دسامبر - دو تا ماشین دیگه دیدیم

این روزا کلی توی سایت criagslist.org دنبال ماشین گشتم چون نیما بهم گفت که تو هم بگرد برای منصور که داریم میریم برای تو هم میریم یه نگاهی میکنیم. خلاصه روزی 3-4 ساعت وقت گرانبها رفت که منم ماشین دست دوم پیدا کنم. من بیشتر دنبال تویوتا کرولا بودم که قیمتش هم حدود 5000 تا باشه و حتی الامکان سفید باشه. یه 5-6 تایی هم پیدا کردم. منتظر بودم که امروز دیگه بریم حداقل یکی دوتاشونو ببینیم.


امروز رفتیم چند تا ماشین دیگه دیدیم. اول رفتیم یک ماشین سیویک 2006 دیگه برای منصور دیدیم. صاحب ماشین یه هندی بود که توی شرکت اریکسون کار میکرد و خیلی آدم با کلاسی بود. مجتمعی هم که توش زندگی میکرد توی پلینو بود و خیلی باکلاس بود. ماشین هم حتی یک خط نداشت و اصلا با اون سه تا ماشینی که دیروز دیدیم قابل قیاس نبود. البته قیمتش هم خب 8900 دلار زده بود که با چونه منصور طرف گفت من از 8000 تا کمتر نمیام.




بعد از اون رفتیم برای یه ماشین دیگه توی ایروینگ. دیگه شب بود و هوا تاریک شده بود. با این وجود ماشینو نگاه کردیم. اینم یه سیویک 2008 بود که یه مقداری تگرگ خرابش کرده بود یه چند جا هم خط خطی داشت اما تصادف اینا نداشت. ماشینه تقریبا صحیح سالم بود و قیمتش هم میگفت 8900 ولی گفت من از 8300 پایینتر نمیام. پسره هم دانشجوی دکترای UTArlington بود و فاند نگرفته بود دنبال این بود که رشته اشو عوض کنه. ماشینم مال خواهرش بود که برگشته بود کره و اینم برای پرداخت شهریه میخواست ماشینو بفروشه. به نظر ماشین خیلی خوبی میامد.



نظرات 1 + ارسال نظر
0999616 شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ب.ظ

چرا یه سر به حراج ها نمیزنید
فکر کنم هفتگی برگزار میشن
و میشه خیلی خوب خرید
حامد

آهان. شما میدونید بهتره؟
من پرس و جو کردم دیدم ماشین ها اونجا As Is هست و یه چیزی مثل تخم مرغ شانسی میشه. فقط این سایت aiia رو گفتن اگر ماشین اداره ای باشه مثلا برای bank of america و بخواد بفروشه و ظاهرش تصادفی نباشه خوب میشه خرید.
اگر اطلاعاتی دارید ممنون میشم در اختیار منم بذارید.
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد