زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

27 دسامبر - ساندویچی Which wich


ناهار یادمون رفته بود که بخوریم, دیگه همونجا شام رو خوردیم. ساندویچی اش یه جوری جدید بود. Which wich مثل بقیه چیزا شعبه شعبه ای هست. سفارش دادنش یه پاکت بود که یه شماره روش بود که نوع ساندویچی بود که میخواستی (مثلا مرغ ماهی و ...) بعد دونه دونه میشد تیک زد که مثلا از این سس بزنه یا گوجه بذاره و... بعد همونو تحویل میدادی و عینا چیزایی رو که خواسته بودی برات میذاشت. من یه ساندویچ مدیترانه ای سفارش دادم که جدید هم باشه اما بعدش شدیدا پشیمون شدم چون هیچی توش نبود. انگار نون و خیار و گوجه و سس بود. یعنی شد ساندویچ سالاد! میشد ماهی سفارش بدما اما گفتم یه غذای جدید امتحان کنم. به نسبت قیمتش حجم غذاش خوب بود ولی نوشابه اش گازش خیلی کم بود.



منصور میگفت اینقدر غذای حلال میخوای بخوری هیچی از امریکا نمیفهمیا! از ما گفتن بود!

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.withstars.blogfa.com

به منصور خان بفرمائید که دانشمندان به این نتیجه رسیده اند که روش ذبح اسلامی باعث میشه که گوشت سالم تر بشه و از بسیاری از میکربها پاک بشه. البته این رو شنیدم ولی اگه مطلب مستندی داشتم که حال این منصور رو میگرفتم من. راستی خیلی وقت بود اینجا رو نخونده بودم هنوز این منصور رو اعصابه یا بهتر شده؟

نرگس یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:31 ب.ظ http://kho0namo0n.blogfa.com

بهش بگو خداروشکر همین که تو کلا امریکا رو درررررک می کنی بسه!!!

س دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 01:11 ب.ظ

منصور از دانشگاه و شهر شما میره این ترم؟ترما کم مونده شروع بشه ولی هنوز پیش شماست؟ جایی که پذیرش گرفته نزدیک هست که ماشین رو هم تو دالاس گرفته؟ با ماشین میتونه یره؟ کسی که میخواد شهرشو عوض کنه کار خاصی باید انجام بده؟ منظورم اینه که موقعیت جدیدش رو به جایی اعلام کنه؟

یک سوال هم دارم. اگر کسی مستر بخونه و تموم کنه ولی برای دکترا هنوز اقدامی نکنه میتونه تا چند وقت تو آمریکا بمونه؟ اگر بره سر کار وضعیتش چجوری میشه؟

منصور رفته. ماشینو اونجا رجسیتر میکنه. بله باید ماشین توی ایالت جدید ثبت بشه.

باید حتما کار پیدا کنه که بتونه بمونه. برای کار هم میتونه از طریق OPT اقدام کنه. اگر نکنه فکر کنم ماکزیمم یک ماه وقت داره تا خاک امریکا رو ترک کنه (در مورد زمانش مطمئن نیستم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد