زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

30 دسامبر - سفری به آستین - رفتن کنار دریاچه

همینطوری که توی جاده بودیم دیدیم نزدیک یک دریاچه هستیم. گفتیم بریم دریاچه رو هم ببینیم.




کم کم رسیدیم به جایی که میشد رفت کنار دریاچه. اونجا یه قایق هم بود که یه نفر با ماشینش آمد و قایق رو از آب کشید بیرون. نیما میگفت یه قایق اینطوری 15 هزار دلار بیشتر قیمتش نیست.




زیر پل یه سری لانه پرنده بود. نیما گفت یه پرنده ای هست که گل برمیداره و زیر پل از این لونه ها درست میکنه. منم توی دلم گفتم من قربون اون پرندهه برم که اینقدر زحمت میکشه.



یه جاهایی جاده به طرز دیوانه کننده ای قشنگ بود. هوای دلپذیر اون روز هم لذت توی جاده بودن رو چند برابر کرده بود.






هوا کم کم داشت تاریک میشد و نیما گفت بریم مرکز شهر رو هم ببینیم. چون توی شب قشنگ تر بود گفتیم اول بریم دور و اطرف رو بگردیم و بعد بریم مرکز شهر. مرکز شهر خیلی خوب چراغونی شده بود.




نظرات 6 + ارسال نظر
شادی سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:17 ق.ظ http://wordsofshadi.blogsky.com

فکر کنم اون ها لونه ی پرستو باشه .

نوید سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ

جاده ها فوق العاده بودن. چه قدر میشه سرعت رفت تو این جاده ها . پلیسی در مسیر ندیدین. باید بهار و تابستون هم یه سفر برین آستین. اون زمان خیلی سرسبزتره.
جمله ای از من و منصور :
در جاده هابی به این شکل در ایران ملت اینقدر تند میرن که خودکشی میکنن هم جون دیگران به خطر میندازن ولی اینجا خیلی عالیه!

بستگی به جاده اش داره 60-70 مایل و شهری ها هم 30-40 مایل.

جلال سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام

می خواستم از عکس هایی که گذاشتید تشکر کنم واقعا آدم حس می کنه اونجاست. در ضمن منصور کدوم دانشگاه می خواد بره و کدوم شهر؟

با احترام

یونس سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:11 ب.ظ

ممنون بابت زحماتی که برای گذاشتن عکسا میکشی

سیما سه‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ب.ظ

بسیار زیبا

نوید چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ق.ظ

حالا واقعا این محدودیت سرعت توسط رانندگان رعایت میشه؟ تو جاده پلیس زیادی که نیست؟دوربین کنترل سرعت هم که نداره؟
مثلا منصور سرعت رعایت میکرد؟

رعایت میشه اما نه همیشه چون من دیدم که یکی رو هم گرفتن.
پلیس یه جاهایی توی جاده کمین میکرد مثل ایران! من دوربین کنترل سرعت اصلا ندیدم. منصور هم رعایت میکرد. اینجا یه جریمه کوچیک رانندگی ممکنه چند سال گرفتن اقامت رو به تاخیر بندازه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد