زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

31 دسامبر - کنار دریاچه

منصور چون میخواست از اینجا بریم گفت حیفه تا اینجا آمدیم کنار دریاچه نریم. اینجا چهار پنج تا دریاچه مصنوعی داره. توی راه مدام منصور میگفت وای من عاشق تگزاسم اصلا دلم نمیخواد از اینجا برم. اینجا آخر جا هست. نیما هم میگفت آره اینجا از همه جای امریکا قشنگ تره.




توی راه حالت مزرعه مانند بود و همه چیز حالت قدیمی بود و بعضی جاها هم گاوها داشتن میچریدن.


رسیدیم دریاچه Collin Park و یه ورودیه 8 دلاری ازمون گرفتن. توی عکس ها خانواده نشسته اما روزی که ما رفتیم دیگه خیلی ابری بوده و هیچ کسی نبود.




چند تا عکس کنار دریاچه گرفتیم و یه نگاهی به اسکله اونجا انداختیم.




وقتی اینا رو میدیدم به نیما میگفتم من به 80 درصد چیزایی که میخواستم از اپلای کردن واقعا رسیدم. میخواستم یه شهر بزرگ و خوب باشم. یه دانشگاه خوب باشم. فاند کامل داشته باشم. اگر بدونم فاندم قطع نمیشه هم واقعا دیگه چی میخوام. اگر این استاده هم نرفته بود انگار که دیگه هیچ مشکلی نداشتم. واقعا اینجا خیلی جای قشنگ و خوبیه.


داشتیم برمیگشتیم من گفتم بریم پرنده ها رو هم ببینیم. فکر نمیکردم اینجا مرغ دریایی هم داشته باشه. خیلی سورپرایز شدم که دیدم داره. یه نفر هم داشت به پرنده ها غذا میداد که فکر کردم باید از همین مسئولای اینجا باشه.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد