زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

بیست و پنج Jan تا بیست و هشتم. - ویدئو در مورد دخترا

بازم چون آخر هفته حوصله نداشتم درس بخونم, رفتم اینترنت یه کم اطلاعات پیدا کنم. خوبی امریکا و زبان انگلیسی اینه که در مورد همه چیز آموزش و اطلاعات هست. من میخواستم به دختر امریکاییم هم نامه بفرستم بلد نبودم رفتم از توی یوتیوب یکی دو تا فیلم نگاه کردم فهمیدم چطوریه. 


تصمیم گرفتم که برم با آمیندا دوست بشم برای همین خواستم که اولش یه چیزایی یاد بگیرم. در مورد دخترا هم یه چیزایی خیلی جالبی توی یوتوب دیدم. جالب بود چون تقریبا همه مطالبش برام جدید بود! مثلا اگر یه دختر از شما خوشش بیاد چکار میکنه یا اگر یه پسر از یه دختر خوشش بیاد چکار میکنه. یا پسری که خجالتی باشه چکار میکنه و ... بعد دقت کردم دیدم در مورد همه تجربیات قبلی ام یه جورایی درست میگفت. مثلا یه جاش به دخترا میگفت که اگر یه پسری بهتون میگه you are beautiful منظورش اینه که از soul شما خوشش میاد. اگر میگه cute یعنی از face شما خوشش میاد و اگر میگه hot یعنی از body شما خوشش میاد!!! جالب بود چون من همیشه تیلور خانم برام beautiful حساب میشد و بعضی ها هم مثل آمیندا cute (با نمک) حساب میشدن. دختر hot هم که ندیدم چون هیچ وقت توجه نکرده بودم. البته توضیح نداده بود که مثلا یکی adorable باشه یعنی چی مثلا میریام برام adorable بود که نه cute و نه beautiful! خوبه که آدم ناخودآگاه توی دسته بندی های کشفیات اینا قرار میگیره. در کل یه عالمه از این ویدئوها نگاه کردم که خرابکاری نکنم. بقیه اش هم یه سری ویدئوهای تیلور خانمو نگاه کردم و چندتا لغت جدید یاد گرفتم.





نظرات 4 + ارسال نظر
hasti پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ

حالا چرا آدرسی لینکی واسه این نذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه لینکی چیزی داره بگو مام بخونیم
داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البته گذاشتم ولی شما نمیبینید. متاسفانه عده ای حلال خدا رو حرام کردند و بعضی سایت ها رو فیلتر کردند.

e پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:20 ب.ظ

سلام
امیدوارم بعد از این همه تلاش افشونی برای شناخت دخترا نتیجه لازم (آمیندا) رو بگیری
برو ببینیم چه میکنی!!
یعنی میخوام بترکونیا

hasti جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:30 ق.ظ

عجب گیری کردیمااااااااااااااااا

صبا جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:11 ق.ظ http://http://gharetanhaei.persianblog.ir/

سلام

ببخشید اصلا قصد جسارت و دخالت ندارم
اما واسم جالبه بدونم که شما که واسه این مسائل اینقدر رعایت می کنید و حواستون هست. بعد از اینکه با یه دختر آمریکایی ازدواج کردین می خواین چیکار کنید؟
مسلمونش کنید؟
حالا اون خانم با شما کنار بیاد و شما هم با اون. فرزندتون رو چطور می خواین تربیت کنید؟

اگه دوست ندارین جواب ندین. من هدفم آشنایی با دیدگاه های مختلفه و واقعا قصد جسارت ندارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد