زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

28 ژانویه تا 31 ژانویه - شروع ورزش توی اکتیویتی سنتر

دوشنبه شب با یکی چت میکردم که یه چیزایی گفت خیلی ناراحت شدم. انگار همه خوشی ها رفت. صبح رفتم دانشگاه چون خیلی گرفته بودم سر کلاس دو تا صندلی اونطرف تر آمیندا نشستم. اولش یه کم مایل شد به سمت من اما بعدش دید که من یه کم اونطرف تر نشستم. نمیدونم شاید فکر کرد که اصلا تحویلش نگرفتم. این هفته با حامد ورزش رو شروع کردیم. هر شب رفتیم Activity Center. در واقع حامد شد مسئول کارهای فوق برنامه من. قرار شد چند وقتی ورزش کنیم تا سالم باشیم. ورزش هم برای افسرده نشدن چیز خوبی و هم برای سالم موندن.



شب روی تردمیل که بودیم حامد گفت برای رقص فردا میایی؟ 

بهش گفتم من دیگه نمیام. 

گفت آخه چرا؟ ببین اگر از نظر شرعی فکر میکنی من دنبال دلیل برای نرفتن نمیگردم. برای همینم میرم. 

منم گفتم چون لغوه!!!!

گفت چیه؟ لغوه؟؟؟ و زد زیر خنده. 

گفتم: فرض کنیم دلیلی برای نرفتن هم نباشه اونوقت دلیلی برای رفتن هم من ندارم. میتونم این وقت رو بیام اینجا ورزش کنم.

گفت پس شجریان هم گوش میدی لغوه؟ یا ...

گفتم نه اتفاقا عین ثوابه. برای چی لغو باشه وقتی چیزای خوب میخونه!

گفت برای من که لغو نیست. حالا بعدا صحبت میکنیم.


فرداش هم بهم زنگ زد که بیا بریم و من قبول نکردم و دیگه اصراری نکرد.

----
ویرایش: عکس اضافه شد

نظرات 7 + ارسال نظر
علی پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ق.ظ

ای بابا
اینجوری فقط خودت رو اذیت میکنی!!!

من خودم هستم! پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:29 ب.ظ

آفرین که نرفتی.....

پارسا پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:32 ب.ظ

سلام
آقا ورزش فقط بسکتبال!
راستی اون اطراف تیمی تو NBA ندارین؟ دوست داری بری ببینی؟!
موفق باشی

سلام
بسکتبال هم زیاد داریم. دالاس ماوریکس هم که فکر کنم توی NBA باشه. اتفاقا بچه های ایرانی خودشون تیم دارن بازی میکنن. منم باید ببینم مدیر برنامه های فوق برنامه چی میگه.

نرگس شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:13 ب.ظ http://kho0namo0n.blogfa.com

لغو یعنی چی اصلا؟

کار الکی

س شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:22 ب.ظ

باشگاه مختلط نیست؟؟ آخه تو عکس فقط آقایون هستند

چرا هست اما روزای تعطیل دخترا خیلی کمترن. به طور کلی هم دخترا کمتر از پسرا هستن.

رسول دوشنبه 11 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:54 ب.ظ

مرحبا که نرفتی. یکی زدی تو گوشش!
شیطون رو میگم

امیر شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ب.ظ

گل پسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد