زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

2 فوریه - بفرمایید صبحانه امریکایی

دیروز که والمارت بودم به توصیه حامد یه نوع غذای امریکایی گرفتم که برای صبحانه میخورن. البته صبحانه کلاسیکشون ظاهرا تخم مرغ و گوشت هست اما الان اینا خیلی رایج هست.





نمیدونم از اینا ایرانم بود یا نه. اما من که تا حالا نخورده بودم و خیلی هم خوشمزه بود. کلا پایه شدم که شیر بخرم و هر روز ازینا بخورم.

نظرات 5 + ارسال نظر
نرگس شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ http://kho0namo0n.blogfa.com

آره تو ایرانم هست. اینا غلات حجیم شده هستن و کربوهیدرات زیاد دارن. سعی کن شکر بهش نزنی. وگرنه کل مدتی که میری باشگاه باید اینو بسوزونی

کربوهیدرات داشت اما زیاد نبود (اگر خوانا باشه پست بعدی اطلاعات همینه). خودشم توش عسل بود کاملا شیرین بود بدون نیاز به هیچ شکری.

H شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:57 ب.ظ

هههههههههه بابا ازینا که اینجا پره جطوری ندیدی همه مدلشم هست از رژیمی تا ویتامینه حتا یه مدل با میوه های خشک شده هم هستش.......
فقط گرونه یعنی گرون بود الان دیگه خیلیییییییی گرون تر شده

بر من مکشوف نشده بود.

علی شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:38 ب.ظ

این همون گندمک خودمونه مه بسته ای صد ۲۵ تومن می خریدیم منتها گردش کردن شده شبیه پفک حلقه ای

FF شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:43 ب.ظ

Hamun bereshtooke khudemoone dg? Vali injoor sobooneha vase bache soosoolast, soboone moghavi bokhor joon begiri Woody jan! FF

مواد غذاییش توی پست بعدی هست. از این چیزی بهتر من ندیدم.

ملی دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:11 ب.ظ

آره توی ایران هم هستن و با اسم کرن فلکس خریداری میشه. نوع ایرانی ش رو هم شیرین عسل میزنه با نام 8 صبح.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد