زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

دوری کردن دخترا

توی سایتا گشتم دنبال مطالبی که بفهمم آخه چرا آمیندا یه دفعه از من فرار کرد. یه جورایی یاد قدیما افتادم و اون دخترایی که از من فرار میکردن. فهمیدم که دوری کردن دخترا بر سه وجه هست:


اول کسی که دوستش داری و میدونی هم اون دوستت داره و یه مدت زمان طولانی گذشته. چنین دختری دیگه از این وضعیت خسته شده و میخواد باهات ازدواج کنه. باید بری سریع باهاش صحبت کنی. فکر کنم دختری که اول دوست داشتم اینطوری بود. آخرشم رفت با یکی دیگه ازدواج کرد.


دویم کسی که دوستش داری ولی اون دوستت نداره (حالا میدونی یا نمیدونی). اون دختره یه کس دیگه ای رو دوست داره و برای همین ازت فرار میکنه. دختری رو که دوم دوست داشتم اینطوری بود و آخرشم با کسی که دوست داشت ازدواج کرد.


سویم دختری که تو ازش بدت نمیاد و اونم از تو بدش نمیاد (حالا میدونی یا نمیدونی) اینجا معمولا زمان کمی گذشته. اینجا اگر به دختره توجهی نکنی برمیگرده به سمتت. علت دوری کردنش هم اینه که اون تو رو نمیشناسه و یکی میخواد یه وقتی بیخودی عاشق اش نشی و قلبتو بشکونه و یا اینکه میترسه تو این کارو باهاش کنی. به نظرم شاید آمیندا اینطوری بود.


دونستن این مطالب چه سود که برای من دیر شده. نامردا همه سایت ها رو فیلتر کردن, اینطوری با زندگی من بیچاره بازی کردن. البته من که راضی هستم. حداقل الان میتونم به تیلور خانم فکر کنم اگر با اونا ازدواج کرده بودم که با اون شرایط اقتصادی الان بدبخت و فلک زده شده بودم.


یه سری از این مطالب رو که میخوندم فکر کردم ای بابا یه عمر ما صاف و صادق همه عشقمونو در طبق اخلاص میذاشتیم, بعد باید چه چیزایی میدونستیم. مثلا نوشته بود یکی از اشتباهایی که پسرا میکنن اینه که فکر میکنن دیگه این دختره بهترین و آخرینشه. در حالی که دخترا از کسی که عاشقشون باشه متنفر میشن چون حس میکنن خیلی needy و... هست. یا نوشته بود مثلا برای اینکه توجه یه دختر رو جلب کنید میتونید برید به دوستش که از خودش پایینتره توجه کنید تا حسود بشه! با خودم فکر میکردم که یه عمر ما یه کار از روی سیاست نکردیم و هر چی بودیم همین بودیم حالا آخر عمری چه چیزایی باید یاد بگیریم. دیگه در مورد این چیزا نمینویسم چون بیشتر ناراحت میشم.

نظرات 8 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ق.ظ

این دیگه چه جمله ای بود:( دخترا از کسی که عاشقشون باشه متنفر میشن چون حس میکنن خیلی needy )

نوید دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:30 ق.ظ

این سایت ها به آدم دید میده ولی باید روش مخصوص به خودتو پیدا کنی.

علی دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ق.ظ

دادا خیلی ببخشیدا جسارت میکنم
جسارتا شما واسه درس خوندن رفتین امریکا یا واسه دختربازی؟!

H دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:09 ب.ظ

یه نصیحت
این سیاست بازیها رو ول کن. صاف و صادق خودت باش. خود خودت

Anonymous man دوشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ http://HelliSBetteR.Bye.World

Salam,
Bazam az tajrobiyatet benevis!
injoori ma ham ye chizi yad migirim.

محبوب سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:46 ق.ظ

به نظر من رفتن وودی به امریکا فقط برای درس خوندن نبوده واسه درست زندگی کردن بوده .چیزایی که وودی در رابطه با امیندا بش فکر میکنه کاملا عادی و انسانیه.ازدواج سنت پیامبر بوده و وودی و هر پسر دیگه ای باید دنبال یه دختر خوب بگردن تا بالا خره یکی پیدا شه .دوره قدیم بود که مامانا دختر رو انتخاب میکردن پسر روز خواستگاری دخترو میدید... اگه قرار بود وودی فقط درس بخونه همین وبلاگو که ما این همه اطلاعات مفید در هر زمینه ای توش بدست اوردیم رو نداشتیم.وودی من که تو رو تحسین میکنم. و کاش همه جوونا مثل تو که اول در باره این موضوع تحقیق کردی ،بودن شاید خیلی از شکست عشقیا اتفاق نمی افتاد. (هر چند خودتم بعد از چند بار شکست عشقی رفتی سرچ کردی )

وودی این جمله که نوشتی"یاد قدیما افتادم و اون دخترایی که از من فرار میکردن." ناخوداگاه تصور کردم تو خیابون دنبال دخترا می افتادی اونا فرار میکردن

مریم جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ http://http:marmaryjooni.persianblog.ir/

فکر میکنی چند نفر توی دنیا هستن که شکست عشقی نخوردن؟!!

همه اونایی که عشقو تجربه نکردن.

علی چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 01:30 ب.ظ

دختر اگر فهمید دوستش داری دیگه تلاش نمیکنه

خیلی گذشته!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد