زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

چقدر فرق میکنیم

دیشب همینطوری توی اینترنت داشتم میگشتم به ذهنم رسید در مورد آمیندا یه کم سرچ کنم. به طور شانسی یه اکانت توی یوتیوب پیدا کردم که اسم خودش بود. حالا نمیدونم مال خودش هم بود یا نه اما خیلی هم بعید نبود که مال خودش باشه. به غیر از چند تا فیلم جالب در مورد کارهای بامزه گربه ها, کارتون هایی که دوست داشت کاملا فرق میکردند. حتی مطالب طنزی که دوست داشت رو هم من درک نمیکردم یا به نظرم خیلی جالب نمیامد. به نظرم رسید فرض کنیم این اکانت مال آمیندا باشه اونوقت ما چقدر ما فرق میکنیم. آمیندا قیافه اش شرقی امریکاییه. برای همین یه قیافه خاصی شده که نمونه مشابه اش شاید سخت پیدا بشه.نمیدونم مال چین باشه یا کره یا ژاپن اما عکس ها رو که سرچ میکردم حدس میزنم که یه رگه اش به ژاپن بخوره و شاید یه رگه اش به اسپانیا یا مکزیک. نمیدونم هنوز تشخیص خوبی ندارم. 


اولش فکر کردم که وای چقدر زبان و زندگی گذشته بین آدما فرق میندازه و خاطراتشونو عوض میکنه. اما بعدش فکر کردم حالا زندگی دهه شصتی ما چی بوده که فردا بخواهیم یادش هم کنیم. من میفهمم که آمیندا یه دوست خوبه, یه کسی که واقعا میشه روش حساب کرد و یه آدم مورد اعتماد و خیلی وفادار هست اما نمیخوام بیشتر از یه دوست براش باشم. تصمیم گرفتم که اگر بخواد بیشتر از یه دوست برام باشه اصلا دیگه بهش کاری نداشته باشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
آمیندا شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:51 ق.ظ

سلام
راحت با من حرف بزن نمی خوام ازدواج کنی فعلا میتونی صیغه کنی!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد