زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

6 فوریه - برای دختر امریکاییم نامه فرستادم

از یوتیوب نگاه کردم که چطوری میشه نامه داد توی امریکا و یاد گرفتم و یه نامه برای دختر امریکاییم نوشتم و این هفته از دانشگاه براش فرستادم. توی دانشگاه صندوق پست هست و تمبر هم از همون کتابفروشی داخل دانشگاه خریدم. داشتم تمبر میخریدم به دختر فروشنده گفتم که اولین بارم هست که میخوام نامه بفرستم. اونم زیر چشمی داشت یواشکی نامه ای رو که برای دخترم نوشته بودم میخوند ولی حواسش بود که من نفهمم و منم به روی خودم نیاوردم و توی دلم خندیدم. بعد آمد کمکم کرد که چطوری آدرس ها و تمبرها رو بچسبونم. البته خودمم بلد بودم.



امیدوارم که زود جواب بده.

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:55 ب.ظ

آفرین.....
خیلی خوشحال می شم وقتی می بینم اینقدر هوای دخترت رو داری

نرگس دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ http://kho0namo0n.blogfa.com

امیدوارم خیلی زود بهت جواب بده

هستی چهارشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ب.ظ

آمیندا شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:12 ق.ظ

سلام
از این مطالب جالب ممنونم
یه چیزی میگم یک هفته انجام بده تمام فکر دختر و .. از سرت میره
1- تقوی
2- قبل از غروب یه جایی که بتونی غروب را ببینی برو و سبحانن الله بگو
یسبح للله قبل طلوع الشمس و قبل غروبها(قرآن)

سلام
شما انجام میدید کافیه
موفق باشید

آمیندا شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام
شما صادقانه تجربیاتت را گفتی منم خواستم صادقانه نظرم را بدهم ناراحت نشو
دخترا ارزششو ندارن آدم بیش از حد بهشون اهمیت بده .مذهبی ترینشون تو ایران 90 درصد وقتشون صرف مادیات و حرفهای بی ارزشه کل وقتتو می گیرن هیچ چیز معنوی و با ارزش به تو نمی دن
حالا چه برسه به آمریکاییش
اگه مذهبی هستی با یه دختر واقعا دیندار و کم توقع باید ازدواج کنی
دوست شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد