زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

مصاحبه با شرکت Gallup

من این هفته یه مصاحبه از شرکت گلوپ گرفتم تا اگر بشه تابستون برم اونجا کار کنم. در واقع تنها جایی که رزومه امو تا حالا انتخاب کرده بوده همین شرکته بوده. مصاحبه هم خیلی بی معنی بود همش در مورد شخصیتم بود. مثلا چقدر آدم صادقی هستید؟ یا چقدر دیگران میتونن بهتون اعتماد کنن. آیا آدم خلاقی هستید؟ خب دو تا ایده های جدیدتونو توی دو ماه گذشته بگید و ... تقریبا 45 دقیقه حرف زدیم. کلا من 12 جا تا الان رزومه فرستادم و حتی یک دونه هم مصاحبه نگرفتم. البته یه امیدی دارم که توی یکی دو هفته آینده باز بهم زنگ بزنن اما باید باز جاهای بیشتری اپلای کنیم. استاد هندیم میگفت که باید 100 جا اپلای کنی که 4-5 تا مصاحبه بگیری و یکی دو تا آفر بهت بدن که یکیشو بری. با این حساب فکر کنم خیلی عقبم. وقت اپلای ها هم داره تموم میشه.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد