زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

بازم جلسه انجیل خوانی

این دفعه از اینترنت انجیل فارسی گیر آوردم و اون مبحثی که قرار بود بخونن رو فارسی اشو خوندم که بفهمم داستان چیه. بعد دیگه همه صحبت ها رو فهمیدم. بعد تازه فهمیدم که چقدر اینا سطحی فکر میکنن. اصلا خیلی بچگانه حرف میزدند. برای اولین بار حس کردم که چقدر چیزایی که ما در مورد قرآن فکر میکنیم اینا در مورد کتاب مقدسشون بهش اعتقاد دارن. از داستان ها گرفته تا مطالبش. برای من که با این کتاب غریبه بودم چیزی به جز یه سری داستان نبود اما برام جالب بود که قرآن هم همینطوری بوده اما چون کم کم باهاش مانوس شدیم تونستیم بهتر درکش کنیم. مثلا اون آقا چینیه میگفت که من این کتاب رو هر بار میخونم یه چیزای جدیدی توش میفهمم یا اینکه اگر این آیه رو بذاریم کنار اون یکی آیه از اون یکی فصل کتاب میشه نتیجه گرفت که ... 


بعد از جلسه حامد گفت که حالا امروز چطوری بود؟ گفتم خیلی بچه هستن اینا و خیلی سطحی بحث میکنن. مثلا اونجایی که میگفت چرا وقتی به پائول گفتن که نرو اونجا ممکنه کشته بشی گفت که من حتی آمادگی کشته شدن رو هم دارم. برای من خیلی واضح بود که علتش چی هست و حتی در آیه بعدیش هم پائول گفته بود که بذارید هر چیزی که امر خداست محقق بشه اما داشتن یه دلایلی رو سر هم بندی میکردن که اصلا ربطی نداشت. گفت آره جلسه پیش هم برای من همینطوری بود. اما خب این جلسه که دقیقا متوجه شدی چی میگن فهمیدی. با این حال بد نیست آدم مطالب این کتاب رو هم بدونه. گفتم آره. منم برای همین میام. دیگه امیدی نیست اینجا دختری پیدا بشه. حامد گفت باید باهاشون دوست بشی بری جلسات دیگه و کم کم با دیگران آشنا بشی. ولی من هیچوقت به عمرم اینطوری نبودم. من همیشه یه دوستایی داشتم که خیلی هوامو داشتن و همیشه کمکم میکردن توی همه چیز و منم اونا رو کمک میکردم. اما حالا کسی رو ندارم. تنهایی هم سختمه بخوام جایی برم. باز حامد خیلی بهتر از من میتونه با اینا ارتباط برقرار کنه.


نظرات 1 + ارسال نظر
hamid سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ

Dear Woodi,

Thank you for your nice articles.

If you participate in such a meeting again, please ask those Christians people about the Gospel of Barnabas which some believe that it is the old version of the Bible narrating the life of Jesus (p.b.u.h).

Moreover, some also say that there are many statements told by the Jesus toward his followers in this book that is about the Mohammad (p.b.u.h), the last prophet sending by God, and foretell his advent in the end of time.

And, there are some gossips about the relation between the resigning of Pop XVI and truths mentioned in this exceptional book.

I think this book was discovered in Turkey about five or six years ago.

Best,
Hamid

Hi,

Thank you for informing me about that book. I didn't know it. I read some articles about it in wikipedia

http://en.wikipedia.org/wiki/Gospel_of_Barnabas

and I found it very interesting.

Discussion in that session is just about the specified topics. I cannot open a new topic. However, I would like to talk to them about it and know their opinion. I am pretty sure that none of them heard about it.

By the way, there are some uncertainties about the book and its origin. The book is older than 5 years, and it seems that what they found in Turkey is a forgery. Wikipedia topic in Persian is biased, but I also read its English version. Nobody can refute existence of this book, but nobody can say that the material of this book is exactly what Barnabas wrote.

Again thank you for sharing this interesting topic with me

Best,
Woody

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد