زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

صحبت با رضا در مورد ازدواج

این یکی دو روز تعطیلی کلی با رضا در مورد ازدواج صحبت کردم. اونم یه جورایی هم تیپ های من بوده که دوست دختر نداشته ولی میگفت که سعی کرده کم کم یاد بگیره و پیدا کنه. الانم یک سال و نیمی میشه که امریکا آمده و بیشتر از من به اینجا آشنا هست. به من گفت که خیلی عقب هستم و خیلی چیزا رو نمیدونم. مثلا بهم گفت که با هر دختری که میتونی برو کافی شاپ دانشگاه یه چیزی سفارش بده و فقط باهاش حرف بزن. من بهش گفتم آخه برای چی؟ وقتی من نمیخوام باهاش ازدواج کنم برم چی بهش بگم. رضا گفت من آنکس که ندانم و بدانم که ندانم هستی ولی تو ندانی و ندانی که ندانی هستی. و کلی توضیح داد که بالاخره دخترا مثل هم هستن و باید یاد بگیری که چطوری فکر میکنن و برخورد میکنن. منم حس کردم یه چیزایی رو درست میگه. 

نظرات 20 + ارسال نظر
علی دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ب.ظ

دخترای ایرانی نیست توی دالاس؟
یکی از اونا رو بگیر :D

احسان دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:04 ب.ظ

وبلاگت خیلی خوب و صمیمیه... من همیشه سعی میکنم که مطالبش رو از دست ندم و همیشه بهش سر میزنم اگرچه همیشه نظر نمیذارم... خواستم بگم که وبلاگت خیلی خواننده داره ولی همه نظر نمیدن... اگه به کارت لطمه نمیخوره لطفا همین طور ادامه بده عزیز

موفق باشی

ممنونم. شما هم موفق باشی.

begs دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:21 ب.ظ

بابا دخترا ی موجودات ساده ای هستن شما چرا اینطوری میکند

ببخشید این جمله شما نیاز به تفسیر داره. اگر ساده بودند که الان آمیندا و میریام نپریده بودند.

مجید دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 07:19 ب.ظ

میگم به نظرت با توجه به تجربیاتی که توی این مدت بد ست اوردی وقتی ادم میاد اونجا این همه درگیر موضوع ازدواج میشه و کلی از ادم وقت و انرژی میگیره بهتر نیست ادم توی ایران ازواج بکنه بعدش بیاد اونجا؟مخصوصآ توی سن های بالاتر ازسی؟همانطوری هم که میدونی خیلی ازبچه های دکتری توی سالهای وسط میان ایران ازدواج میکنند و برمی گردن اونجا.

به نظر من آدم باید در اولین فرصتی که میتونه تشکیل زندگی بده این کار رو انجام بده ولی هر کسی زندگی خودشو داره. من به هیچ وجه توی ایران شرایط اش رو نداشتم و برگردم هم باز ندارم. اینجا هم هنوز ندارم اما امیدوارم که بعد از دکترا پیدا کنم تا اون موقع هم بتونم یه مورد مناسب پیدا کنم خوب میشه.

بچه هایی که برمیگردن معمولا از کانادا برمیگردن. اینجا که ویزا یک طرفه باشه کم پیش میاد کسی ریسک کنه که برگرده مگر اینکه دختره نامزدش باشه یا دیگه خیلی دختره رو بخواد. کسی برای یه دختر جدید ندیدم و نشنیدم که برگرده.

رادمان دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.tfn.blogsky.com

سلام
میگم من مدّت هاست توی لینک های روزانم پیونتدت دادم!
حالا اگه شد وبلاگ من رو هم لینک کن جای دوری نمی ره!

سلام
مدت ها منظورتون مثلا چند ساعت میشه؟
من لینک فقط به اونایی میزنم که محتوای مشابه داشته باشن.
موفق باشید.

شایان سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ

سلام
وبلاگ خیلی جالبی داری من چند روزه که با وبلاگت اشنا شدم
و مطالبش رو میخونم اما وقتی داشتم درباره وبلاگ رو میخوندم یه مساله برام جالب بود که گفتی این وبلاگ داستانه و واقعیت نیست
ولی با خاطراتت جور در نماد چون خاطرات دیگه داستان نمیشه
حالا این وبلاگ همش داستانه حتی عکس هاش و مطالبش جز تخیلات هست یا واقعیاته؟
البته میدونم سوال جالبی نیست چون من و به فکر وا داشت پرسیدم

علی سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:34 ق.ظ

بلد نیستی باهاشون ارتباط برقرار کنی واسه همینه میپرن :D

مطمئن باش تو تنها فردی نیستی که به اون دخترها پیشنهاد دوستی دادی
شاید صدها نفر........
ولی تو باید متفاوت عمل کنی که دختره به سمتت جذب بشه!!
یه نمونه شو پایین میارم...


you sight an attractive woman...Go up to her...Stand at a convenient distance and stare at her hair...While doing it make a weird face...As if you saw something strange.
Then say- You have something in your hair…
She would get conscious and ask you where?

Then say- Wait…Let me do it for you. Rub your hands through her
hair and say…There you go…All clean now. That would be 10 bucks.
She would say- What for?
Reply by saying- I don't clean people for free...
She'll either laugh or hesitate.
Then say- Well! You seem cute...If you are broke let me give you a bargain deal. You can buy me a drink.
And bam! Within seconds you've sparked a high energy conversation with a female stranger.
But I should warn you here...

بایستی متفاوت از پسرهای دیگه عمل کنی برادر :D
یه نمونه ی دیگه:
Most average guys take rejection personally simply because they don’t know how to deal with it…For instance consider this scenario-
Guy- Hey! I am john…How are you doing?
Girl- Go away jerk.
Guy- Gets hurt and exits.
Now let’s do it the right way…
Guy- Hey! I am John…How are you doing?
Girl- Go away jerk.
Guy- Geez…Are you always this rude to strangers? Didn’t your maa teach you any manners?
Girl- Excuse me?
Guy- No you aren’t excused missy…You turned me off. You are one of those bad girls…I must avoid you. Bye bye.
This one always tends to leave them with their jaw dropped to the floor…In most cases the girl either stops me while I walk off…Or says something to keep the conversation going.
Here are more examples-
Girl- I don’t like you.
Guy- That’s what every girl says who is interested in me. Can’t you get an original line missy?
Girl- I am not going to sleep with you.
Guy- Wow! It’s only been a few minutes and you are already thinking sex…Slow down there.
Girl- Are you trying to hit on me?
Guy- I don’t have to…You are too easy.
Girl-I know what you are trying to do. Won't work on me.
Guy- Oh wow! You are so attracted to me that you are already trying to figure me out? Slow down sister.
So does this work? You bet it does.
Does it get their attention? 100% of the time.

و اگر موفق شدی و با هم دوست شدین و شماره تلفن رد و بدل شد باید سعی کنی که این دوستی رو حفظ کنی البته با روش به چالش کشیدن دختر مقابل که به سمتت جذب بشه بیشتر!!

This one is my favorite. This can make any woman burn with enormous amounts of curiosity within seconds…In fact! This works so well that it will have women literally begging you to talk to them.
When you are in conversation with a woman drop the following lines-
Oh I totally forgot…I had to tell you a very important thing…Hold on! I have to make an important phone call…I’ll tell you later.
Or
I noticed something interesting yet strange about you. You know what?
Her- What?
Well I’ll tell you later…This isn’t the right time yet.
Get the point?
Or
Another way of doing this is to leave her with an unfinished story…For instance-
Do you know there are two habits I hate in women? Number one is most women don’t say what they mean and don’t mean what they say.
And then go silent.
She would say…So what’s number two?
Well…I don’t think you are ready to hear it…I’ll tell you when you will be ready. And change the subject.
Women want instant gratification and the fact that you are making them wait for it will not only build up excitement but also massive curiosity and anticipation to know the thing you had to tell them.
There was a girl I tried this trick on who left me 19 missed calls & 8 text messages one night just to know what I had to tell her…She stayed up all night because she couldn’t sleep due to massive curiosity.

روش دیگه:باید سعی کنی که دختره حس کنه رقیب عشقی داره[یعنی تو با یه دختر دیگه در ارتباطی)(اونوقته که دیوونت میشه):D

The Jealousy Builder Trick :D

This is the trick I actually discovered by accident. I was sending an SMS/TEXT Message to a friend but by mistake I ended up sending it to another number right below my friends number in the phone contact list.
That was the big “AHA” moment and I realized this can be successfully used to make a girl chase you around like crazy.
So this is what you should do...Send the following SMS to the girl-

“It was so much fun…So we are going out again tonight right?”

At this, The girl will most probably send you a text message asking what are you talking about?
Text her back saying the following-


"Oh! Sorry...That was meant for someone else, but your name is right below that person's name in my phone contact list. I sent it to you by mistake."

And Bam! She would want you more than ever now.
Why you ask?
Well now she knows she has competition…Now you are more of a challenge and she knows she will have to work hard to ensure you don’t run away to another girl. Attraction is at it’s peak when the girl knows that she is about to lose the guy to another girl.
و نکته ی مهم آخر:

At the same time you are softly rejecting her by showing that you have other options to choose from and she’s not on top of your priority list. This would further burn her and she would try twice as hard to keep you.

ببخشید روزنامه دیواری شد :D

ترسم نروی به کعبه ای اعرابی
کاین ره که میروی به ترکستان است
(سعدی عزیز)

مجید سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:13 ب.ظ

باید میرفتی همون UCLA یا LA اونجا ایرانی زیاده شاید یه دختر بچه پولدار میخورد به تورت و کار تموم بود.

رادمان سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ب.ظ http://www.tfn.blogsky.com

نه عزیز چند هفته شایدم بیشتر!
در ضمن باستی جواب این پیامم رو تو وبلاگ خودم می دادی!
موفق باشی وبلاگ نه مشابه!

نوید سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:35 ب.ظ

And maybe two is better than one

نوید سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ

اگه الآن بیاین ایران دوست شدن با یه دختری که خوشتون بیاد به نظرتون آسونه؟ایران جلسه ی کتب مذهبی خوندن مختلط هم نداره که!
اونجا بار دیسکو پارتی هست برای دوستیابی ولی به روحیه ی خیلی از ماها نمیخوره. سایت های دوستیابی هم هست ولی باز هم یه جورین.

من ایران بودم اما انگار نبودم. نمیدونم.

امیرحسین تهرانی سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:47 ب.ظ

سلام وودی، نمیدونم که منو یادت میاد یا نه، چند وقت پیش وقتی میخواستم تصمیممو بگیرم به وبلاگت سر زدم و کامنت گذاشتمو تو هم جواب دادی، اوضاع خوبه، البته از نظر درسی. معدلم رو تونستم 17.8 بگیرم ارشد صنایع دانشگاه ت، یه دوتا مقاله خوب هم دارم که تا خرداد تمومشون میکنم و میفرستم. اما چیزی که خوب پیش نمیره زبانه که باید تا شهریور جمعش کنم، بعدش هم قیمت دلاره که خیلی نا امیدم کرده. کلا اوضاع خوبی نیست و نمیدونم چطور پیش بره. دعامون کن، والسلام

سلام
مقاله ها رو حتما تموم کن چون خیلی تاثیر دارن. من خیلی پشیمونم مقاله تزمو ننوشتم چون قدیمی شدن دیگه.
تا شهریور هم وقت داری که نمره لازم رو از زبان بگیری. توکل کن به خدا ایشالله که فاند میگیری نگران دلار دیگه نیستی.

فرزاد سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام
به نظر من شما با توجه به مطالبتون روابط اجتماعی ضعیفی دارین
برای داشتن دوست دختر باید توانایی تون رو در دلربایی جنس مخالف تقویت کنید
اینجا تو ایران(با تجربه شخصی) دو شاخصه برجسته در پسرها از نظر دختران داشتن ساعت و کفش خوب است
گوشه گیری آفت دختر بازی است
همیشه لبخند بزنید
تیپ وقیافه بروز خیلی مهم است
همیشه خود را در موقعیت جواب دادن قرار دهید تا سوال کردن
(این به منظور داشتن ابتکار همل است)

سلام
وقت داشته باشم نکات رو از یوتیوب یاد میگیرم. کلی نکته داره با دو سه تا نمیشه.

یاس سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:57 ب.ظ

بالاخره زیر این آسمان خدا یکی پیدا میشه که باهاش ازدواج کنی دیگه
اینقدر فکرش رو نکن!ا

علی چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:52 ب.ظ

دشمنی داری با من؟!

مرجان جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام.

من وبلاگ شما رو اتفاقی پیدا کردم و البته چه اتفاق خوبی! مطالبی که نوشتین چه شخصی و چه غیر شخصی جذاب و اموزنده ان. و البته در مورد اون دختری که صحبتشو کردین(اسمش رو دقت نکردم) اگر من جای شما بودم از یکی از دوستانش که میدونم باهاش صمیمیه جریان رو می پرسیدم. خوبیش اینه که در حین جواب دادن دوستش به شما یه حسه نصیحت و راهنما که شما باید عکس العملتون نسبت اون دختر چی باشه بهتون منتقل می شه و هم اینکه از طریق دوستش همون دختر مطلع می شه که شما قضیه و علت رفتارای اونو نمی دونین و اونقدر اهمیت میدین که سوال کنین. البته باز هم خودتون بهتر میدونین چون مستقیما توی شررایط هستین بر عکس من که فقط بر اساس یه نقل قول قضاوت می کنم.

سلام
خوش آمدید. ممنون. من ندیدم دوست نزدیکی داشته باشه. بعدش هم طبق تجربه میگم همیشه بهترین کار اینه که با خود طرف صحبت کنید تا با دوستانش.

هانیه شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

لازم نیست برای رسیدن به چیزی خودت رو عوض کنی
همونی باش که هستی
اینم بدون که کسی که از این راه پیدا کنی اونم همین راه رو طی کرده

مرجان شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

همم.. حرفتون درسته اگر چه تجربه های من متفاوت بوده. اما با شرایطی که گفتین حرف زدن مستقیم بهترین کاره.
anyway, wish u the best

هستی دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام
من نوشته های شما رو تا الان تا همین پست خوندم . نمیدونم در ادامه در مورد ازدواج چی تصمیم گرفتید.
ولی تا اینجا که نوشته هاتون رو خوندم بظاهر خیلی زیادی در مورد این موضوع دارید فکر میکنید و نمیدونید چجوری باید حلش کنید...
توکل به خدا بهترین راهه .... و اینکه از خودش بخواید کسی که واقعا به شما میخوره در مسیرتون قرار بده .. اینجوری از این همه مشغله ذهنی هم بیرون میاید ....و مطموئن باشید که خدا بهترین شنواست ...
موفق باشید

سلام
ممنون

م دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:38 ب.ظ http://www.bato651.blogfa.com

این کامنتهای بالایی رو که خوندم ترسیدم!!!!نمیدونم هدف از ازدواج برای ادمها چی تعریف شده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد