زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

Gallup ریجکت شدم.

ای بابا از این همه شرکت یه مصاحبه گرفتیم اینم نذاشت دو روز بشه ریجکتمون کرد. فکر کنم باید یه برنامه ریزی منسجم برای گرفتن کار توی تابستون داشته باشم.

نظرات 9 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ق.ظ

ای بابا
حتما خیری توش هست
میگم فقط رشته کامپیتر این جوریه یا برای عمرانم از این حرکتا میزنن؟
منظورم همکاری صنعت و دانشگاه.

برای همه رشته هاست حتی روانشناسی

جابر چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ

سلامی دوباره
میگم شما فاند کامل دارید؟
من نروژ رو می خوام بی خیال شم.
برای امریکا نمی دونم چیکار کنم.
بابا یه راهنمایی بکن مارو
ما بیشتر ازین دوست داریم
تحویل بگیر حاجی

سلام
من هر چی میدونستم رو گفتم و نوشتم. سئوال خاصی هست باز بپرسید.
موفق باشید

مهیار چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام وودی جان یه سوال داشتم در مورد دوست شدن شما با یه آمریکایی
مگه آمریکایی های دالاس دانشگاه نمیرن؟ این همه آمریکایی هست اونجا

سلام
میرن اما دکترا نمیخونن. اکثر لیسانس و تک و توک فوق لیسانس هستن.

فرزاد پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ق.ظ

اگه تابستون کار کنی چند ماه می تونی کار کنی و میانگین کلا چقدر کاسبی و چقدر مالیات کم میشه؟ اگه یه پست رو به این م.ضوع اختصاص بدی بسیار مفید است

فعلا کار نگرفتم نمیدونم. برای دانشگاه بخوام کار کنم همینی که هست. برای شرکت ها بتونم کار پیدا کنم احتمالا 1.5 تا 2 برابر اینی که الان میگیرم. چشم هر وقت کار گرفتم باشه.

مرضیه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ

گفتید بعد از هر سختی آسانی است، مقاله ها را دو روزه خوندم و خلاصه کردم واسه اش فرستادم. دو روز نشده استاد ایمیل زد که پذیرفته شدم. دانشگاهش انتخاب اولم بود ولی این استاد چینی هست و کارشو زیاد دوست ندارم.

من گفتم با هر سختی ...
خب حالا جاهای دیگه هم هست. باور کنید ارزشش رو داره که زحمت بکشید. در مورد استاده هم از دانشجوهاش میتونید تحقیق کنید که چطوریه معمولا هر چیزی که میگن درسته.

نوید جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ق.ظ

وودی جان کلاس های کارآفرینی گفتی که میخوای بری زیرمجموعه MBA هست. دانشکده Management اونجا عجب اسمی داره :Naveen Jindal School of Management
MBA اونجا اکثریت باید آمریکایی باشن. اونجا از بچه های ایران کسی رو نیافتی که MBA بخونه؟

MBA امریکایی زیاد داره. ایرانی فقط یه نفر دیدم که اونم MIS میخوند. با سماجت ازشون فاند گرفته بود. از یه دانشگاه دیگه هم فاند گرفته بود اما اون یکی خیلی رنکش پایین بود. به مدیریت ها به این سادگی ها فاند نمیدن.

نوید جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:54 ق.ظ

سماجت چه طوری؟ ویژگی اصلی که تونست باهاش فاند بگیره چی بود؟

سماجت یعنی پیش همه استادا چند بار رفت و کل دانشگاه رو عاصی کرده بود تا بالاخره بهش دادن.
ویژگی اصلی : سماجت

نوید جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

بنابراین اول بدون فاند رفت و ترم دوم فاند گرفت.

زهرا دوشنبه 7 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ق.ظ

خوب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد