زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

15 فوریه تا 18 فوریه - پیشنهاد برای تحقیق جدید

هفته پیش رفته بودم با مشاور رشته امون صحبت کرده بودم که چطور میشه اگر بخوام دکترا انصراف بدم و تبدیل کنم به فوق لیسانس و اونم رفته بود گذاشته بود کف دست رئیس دپارتمان. چند روز پیش رئیس دپارتمان بهم ایمیل زد که بیا با هم در مورد تحقیق صحبت کنیم. این هفته رفتم پیشش و یه قرار دیگه گذاشت با یکی دیگه از اساتید. اون استاده هم شدیدا آدم خفنی بود. گفت ببین ما دنبال مقاله نوشتن و ... هم نیست. ملت مقاله زیاد مینویسن. میخواهیم یه کاری واقعا انجام بشه. یه سری مشکلات هم داریم که میخواهیم بررسی کنی ببینی میتونی حل کنی یا نه. قرار شد یه جلسه دیگه هم بذاره که در مورد این کار بیشتر صحبت کنیم که افتاد برای هفته دیگه.

با این دوستم هم که سن دیگو میره صحبت کردم و تشویقم کرد که برم توی این کار. حالا باید اول برم ببینم چطوریه اما در کل از موضوعش بدم نیامد اگرچه خیلی جدیده و هیچی ازش نمیدونم.

نظرات 2 + ارسال نظر
ارغنون چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:03 ب.ظ

خوش به حالتون
راستش تو دوره کارشناسی که تو شهرستان درس می خونم فکر می کرم که تو انشگاه تهران دارن آپولو هوا می کنند
بعد الان که دارم اینجا تو همین دانشگاه تهران ارشد می خونم
همچین خبر خاصی هم نیست. همه فقط دارن مقاله می نویسن ، اصلا هم معلوم نیست دیتاها دقیقه یا اصلا به چه دردی می خوره
راستش اگه قضیه خونواده و دلتنگی و تنهایی خودم و بیشتر اونا نبود صاف می رفتم دنبال همون ادامه چند تا دونه اپلای سال قبلم
شایم تقدیر این بوده که دانشگاه تهران رو هم از نزدیک ببینم

سلام
فکر آپولو نباشید. همینقدر که توی کارشناسی ارشد با الفبای ریسرچ آشنا بشید و بتونید مقاله بنویسید خیلی خوبه.
برای دکترا هم هیچ کسی نیست که ایران رو تایید کنه. در بهترین حالت بهتون میگن که حداقل 1-2 سال دکتراتونو خارج از کشور بخونید تا بفهمید دکترا چیه و راست هم میگن.

محمد چهارشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

باز دمشون گرم که اینقدر به دانشجوشون اهمیت میدن
رئیس دپارتمانتونو عشقه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد