زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

وقایع دیگه این هفته خیلی سریع

این هفته یه روز آخر کلاس اولی آمیندا داشت با بقیه حرف میزد و من یه دستی براش به عنوان سلام تکون دادم و اونم جواب سلامو با یه لبخندی داد و همینطوری با دیگران حرف میزد. روز دومی هم مثل قبل کلی دور از هم سر کلاس نشستیم.

این هفته یه میان ترم دادم. این ترم هر سه تا درسم دو تا میان ترم دارن. یکیشو دادم. امتحانش هم خیلی آسون بود. اما بعدا که استاده جوابا رو داد دیدم چقدر ملانقطه ای صحیح کرده و اصلا کاری نداشته ببینه کی چی یاد گرفته. همون چیزایی که توی ذهنش بوده رو ننوشته بودی نمره کم کرده بود.


دو روز آخر هفته (شنبه و یکشنبه) هم به منصور توی پروژه اش کمک کردم. یعنی یه کاری استادش بهش داده بود که نمیتونست انجام بده و باید چهارشنبه تحویل میداد. دیگه دیدم خیلی توی دردسر میفته برای همین کمکش کردم. کارش هم برام جدید بود اما دوست داشتم یه چیز جدید هم یاد بگیرم. با این حال امیدوارم دیگه اینطوری گیر نیفته چون شاید باز وقت نداشته باشم.


بعدش با منصور در مورد ازدواج صحبت کردیم و اونم ناراضی بود که استاده خیلی ازش توقع داره و اینطوری نمیتونه دیگه ازدواج کنه. منم بهش گفتم که ولی من اگر بتونم ازدواج میکنم. اونم گفت من بهت میگم که از نظر دخترا قیافه ات خیلی خوبه. همینطوری هم بهت نمیگم, یه پسرایی بودند من میگفتم خیلی خوش تیپ و قیافه هستن ولی بعدا فهمیدم دخترا اصلا ازشون خوششون نمیاد. خیلی طول کشید تا فهمیدم که دخترا از چه قیافه پسرایی بیشتر خوششون میاد. از این نظر بگم که اصلا خودتو دست کم نگیر که خیلی هم خوبی. خلاصه کلی منصور روحیه داد و بعدشم برام دعا کرد یه دختر امریکایی خوب گیرم بیاد! منم کلی اعتماد به نفس پیدا کردم برم به تیلور خانم پیشنهاد بدم :) البته منصور میگفت که یه نسل دومی پیدا کنی خیلی خوبه. یکی از دوستاش داره با یه نسل دومی ازدواج میکنه. میگفت همه خوبی های ایرانی ها و امریکایی ها رو با هم دارن.


بقیه هفته هم داشتم داکیومنت پروژه های این درس هامو آماده میکردم. دو باری هم با اعضای تیم هندی ها که توشون هستم جلسه داشتیم اما هیچ کار مثبتی نمیکنن. اصلا به حرف آدم گوش نمیدن.

نظرات 13 + ارسال نظر
یه رهگذر جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ق.ظ

وودی جون
مواظب باش از هول حلیم نیوفتی تو دیگ !!!

وقتی که ارزش زن فقط به "خوشگلی" اون باشه دیگه "اندیشه " و " انسانیت " معنایی نداره!!!
بیچاره اون دخترایی که شماها فقط به خاطر اونجا موندن براشون تور پهن می کنید!!!!!!

مینا جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

خوش ب حالتون ک اونجایید
حامد کیه؟نویسنده ی سایته؟
راستی نظرتون در مورد کتابای انگلیش امریکن فایلز چیه؟از سری تاپ ناچ بهترن؟

سلام
خوش آمدید.

فرزاد جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:34 ب.ظ

حاجی این آمریکایی ها برنج (پلو) هم میخورن ؟ اگه آره چجوری درست میکنند ؟ اصلا می دونن چلو کباب یا چلو مرغ چیه مشابهش رو دارند؟
قیمت برنج کیلویی چنده اونجا ؟ کیفیتش چجوریه (برنج)؟هندیه ایرانیه؟

بله میخورن اما کم. مثل بقیه آدما درست میکنن. یه ذره خیس تر از برنج های ایران هست.
بله میدونن خوب هم میدونن. انواع اقسام کباب هایی که شما هم به عمرتون نخوردید توی انواع اقسام رستوران های مختلف کشورهای مختلف هم خوردن.
برنجی که ما گرفتیم باسماتی با مارک رویال بود.
اینی که ما گرفتیم کیفیتش خیلی خوبه اما به طعم و مزه برنج ایرانی نمیرسه.

کلاه قرمزی جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:18 ب.ظ

دوست عزیز سلام
به عنوان کسی که حدودا یک سالی هست که تمام پست های شما رو می خونه، می خوام بهت بگم که حتما بری به تیلور خانم پیشنهاد ازدواج بدی. گاهی اوقات لازمه که سر آدم بدجوری به سنگ بخوره که دانه ارزنی به نام عقل که اونجا هست به کار بیافته. معذرت می خوام که اینطور رک و بی ادبانه نوشتم. اما حقیقتا به اندازه سن شناسنامه ای تون رشد نکردید. این مسئله در تمام پست هایی که می نویسید و دیدگاه هایی که در مورد زندگی دارید و کارهایی که انجام می دهید کاملا مشخص هست.
گاهی فکر می کنم کسی این پست ها رو به شوخی می نویسه. حقیقت اینه که افکار کودکانه و خامی هست. اما به نظر من باید دنبال رویاهاتون باشید تا اینکه بفهمید چه بخشی از رویاها حقیقتا قابل تحقق و چه بخشی خیالی کودکانه ست. دومی در شما پررنگ تره. موفق باشید

رضا شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:25 ب.ظ

چی شده بلا؟ دیر دیر مطلب میذاری

همین پریروز گذاشتم که. نمیتونم هر روز بنویسم. فردا یه ذره مینویسم

مهیار یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 12:27 ق.ظ

منظور از نسل دومی چیه؟

کسانی که پدر و مادرشون ایرانی بودند اما خودشون اینجا به دنیا آمدند و بزرگ شدند.

یه رهگذر دیگه!!! یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ق.ظ

دمت گرم رهگذر!!! عالی گفتی! و همین طور کلاه قرمزی! واقعا آدم شرمش میاد با دیدن همچین وبلاگی و یه همچین طرز فکری! 30 سالشون شده حالا می بینن آس و پاسن، واسه دخترای مردم تور پهن می کنن که بلکم به یه نون و نوایی برسن!

یک دوست یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ

سطح مطالب وبلاگتان اخیراً نازل شده است و عمدتا پیرامون رابطه برقرار کردن با جنس مخالف می چرخد، مانند یک دانشجوی ترم یک کارشناسی دانشگاه های ایران که تازه از دبیرستان وارد دانشگاه و محیط مختلط شده است. از شما که دانشجوی دکترا آن هم در یک رشته فنی و مهندسی هستید بعید است. دوست عزیز، خوانندگان ویلاگ شما همه یا دانشجو هستند یا به تازگی فارغ التحصیل شده اند و بسیار مشتاق آن هستند که هرچه بیشتر با محیط آکادمیک ایالات متحده، آشنا شوند. آنچه وبلاگ شما را نزد این قشر از جامعه، محبوب کرده همین علاقه نسل جوان تحصیل کرده ایران به آشنایی بیشتر با آمریکا به ویژه محیط دانشگاهی آن است و گرنه از این دست مطالبی که اخیراً به آن می پردازید در سایت های دوست یابی و همسریابی به وفور یافت می شود که صد البته خودتان بهتر می دانید مخاطبان آن سایتها بیشتر چه کسانی هستند. از شما خواهش می کنم به رویکرد سابق خود برگردید و اجازه بدهید که خوانندگان وبلاگ شما هرچه بیشتر با حال و هوای آموزشی و پژوهشی و چالش های تحصیلی یک دانشجوی دکترا در آمریکا مانوس گردند. سپاسگزارم.

رویکرد وبلاگ عوض نشده
http://zireasemanekhoda.blogsky.com/pages/About/
موفق باشید

just دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 04:55 ق.ظ

هی من می خوام هیچی نگم نمیشه ...
جناب آقا یا خانم رهگذر اولا شما بقیه رو چی فرض کردین که هر چی دلت میخواد میگی بعد با انشا و کلمات یکسان ولی به اسم یه رهگذر دیگه حرفای خودتو لایک می کنی و می پسندی !!!!!
دوما فکر نمی کنم کسی که تو آمریکا داره دکترا می گیره و حقوقشم حدود 2000 دلاره آس و پاس باشه

سوما اون تو ایرانه که امثال شما فکر می کنین هر کی با هر کی دوست شه براش تور پهن کرده!
راستی ما هم راضی نیستیم شما هی شرمت بیاد پس سعی کن با یه خداحافظی خوشحالمون کنی

فرزاد دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ

تفکر من با تفکر دوستان یکمی فرق داره به نظر من شما روح کمال طلبی دارین و خیلی از مردم ا این که این جمله براشون آشنا است ولی این رو تجربه نکردن.
به نظر من همش و همش خواست خدا بوده اونجایی البته خواست خدا در راستایخواست خودت هم بوده تو می تونستی بری یو سی ال ای ولی چون احتمالا کلی نه آوردی که نمیدونم جی آر ایم کمه و این چیزا نا خواسته خدا رو محدود کردی و بازخورد این سبب شده تو به مثلا یو سی ال ای نری .
یه یارویی به خدا میگه اگه بزاری من کارمند بشم ماهی 700 تومان گیرم بیاد دیگه چیزی ازت نمی خوام خدا هم بهش میده ولی این جوری خواستن عواقبش اینه که خدا میخواسته بهش فرض کید سالی 200 میلیون دلار بده این شخص تو زندگیش این قدر خودش رو محدود و تو ذهنش خدا رو محدود کرده که یه کار مندی ساده رو هم به زور از خدا میتونه بگیره رحمت خدا همیشه بینهایت جاریه این تو ذاتشه ماییم که لوله های دریافت رو تنگ میکنیم .
شما اگه به خانم تیلور علاقمندی اگه بخوای نه(که این نه جزییات زیاد داره )هم نیاری این کار رو خدا برات یه ترفته العینی (املاش نمیدونم درسته یا نه) برات رله میکنه یقین داشته باش

jj دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ق.ظ

فرق وودی با این اقای کلاه قرمزی یا این رهگذران اینه که...

وودی صرفا هر چی توی ذهنشه میاد اینجامینویسه تا اون کسایی که فکر مشترک رو دارن رو کمک کنه...به یه نتیجه ای برسن...

ولی این اقایون بالایی افکار پلید ترشون رو تو زندگی رو مردم بدبخت پیاده میکنن...ولی در عوض برا مردم ادای استاد اخلاق رو در میارن!

sh دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:00 ب.ظ

حتما باید یکی خودشو سانسور کنه تا بهش بگن آدم پخته و عاقل؟؟؟

مه فشاند نور و سگ عوعو کند/ هرکسی بر خلقت خود می‌تند

مه نور می‌فشاند و سگ بانگ می‌زند// مه را چه جرم؟ خاصیت سگ چنین بود
وودی تو به بهترین ها میرسی اینو از صمیم قلبم بهت میگم و با دختر رویاهات ازدواج میکنی
بی صبرانه منتظر این هستم که تو وبلاگت رسیدن به آرزوهای قشنگ بعدیت رو بخونم
دوستدارت sh

sh دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 07:59 ب.ظ

راستی وودی اینم بگم من اگه اونجا بودم خودم میومدم بهت پیشنهاد ازدواج میدادم بعد تو هم میگفتی تو زشتی من زن چشم آبی میخوام، چون من خیلی از خصوصیات اخلاقی تو خوشم میاد کودک درونت خیلی خیلی ویژگی های خوبی داره مطمئنم خیلی دخترای دیگه هم دنبال همچین مردی هستن
اینو گفتم که اعتماد به نفست هزار برابر بشه و بدونی فوق العاده ای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد