زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

دیوار شیشه ای

تو رو هر لحظه میبینم که روبروم هستی. چشمات میگن خیلی دوستت دارم. دستات رو باز کردی و لبهات بهم لبخند میزنن. قلبم میگه فقط برای یکبار هم که شده در آغوشش بگیر. دستامو باز میکنم و به سمت تو میدوم اما به یه چیز خیلی محکم برخورد میکنم. دستامو به سمتت میبرم اما بهت نمیرسن. باز توی چشات نگاه میکنم و تو هنوز لبخند میزنی. نمیدونی یه دیوار شیشه ای بین ماست. دیواری که شیشه عمر ماست.


نظرات 5 + ارسال نظر
یاس شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ

اوه
این نوشته خیلی ناامیدی داشت!

test شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ب.ظ

به قول ارسطو ، بازیگر باحال سریال مسخره پاییتخت 2 :
آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ آخ
عاشق شدی ؟ ولی گمونم از همون وقتی که نرفته بودی عاشق بودی ، نه ؟

test یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ

موضوعی بی ربط به این تاپیک

از طریق " تماس با من " یه پیغام داده بودم و منتظر جواب ولی فکر کنم ندیدین ؟!!!
تو ابزار وبلاگ ، پست الکترونیک .

من چیزی نگرفتم.

test یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ب.ظ

پس ارسال نشده بود چون پیغام "موفقیت "داد !
امان از دست بلاگفا و اسکای بلاگ ؟!!!
دوباره زدم

invisible سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:47 ق.ظ

ممنون که تایید نکردی

من چیزی نگرفتم که تایید کنم یا نکنم. در هر صورت خواهش میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد