زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

3 تا سایت مهم برای گرفتن پذیرش از خارج

تحصیلات خارج از کشورامروز 3 تا سایت رو معرفی میکنم که خیلی برای گرفتن پذیرش از کشورهای خارجی مهم هستند.
1- Applyabroad.org: این سایت تقریبا همه اطلاعات اولیه لازم برای گرفتن پذیرش از خارج از کشور رو داره.
2- mohajersara.com: البته این انجمن بیشتر برای مهاجر کننده ها خوبه اما خب اطلاعات خوبی در مورد شهرها و کشورها داره که میتونه توی تصمیم گیری کمک کنه.
3- paziresh.info: اطلاعات این سایت هم کمی تا قسمتی مفید هست.

البته ببخشید اگر همه اینها رو قبلا میدونستید اما میخواستم یه جوری باشه که این وبلاگ لینک های خوب هم توش زیاد باشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
test چهارشنبه 1 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 05:38 ب.ظ

من برای اولین بار به قسمت فروم اپلای ابراد توجه نکرده بودم و میرفتم
acamediacafe.com
ولی این اپلای ابراد بزرگتره
البته تا اونجایی که میدیم
منظور تعداد ارسال ها و موضوعات و اعلام پذیرش
راستی شما تو اعلام پذیرش در اپلای ابراد شرایط رو ثبت کردید ؟
اگه بله ، با چه عنوان کاربری ای ؟

کژال یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:48 ق.ظ

آقا این اپلای ابراد اصلا فضاش خوب نیس
چیزی رو که سرچ میکنم فقط چندین صفحه سوال بچه ها رو میاره
نتونستم باهاش ارتباط برقرار بکنم

گیجم میکنه بدتر

برای همین من اینجا رو خلاصه و با جزئیات کامل نوشتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد