زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

از کجا شروع کنیم (فوق لیسانس)

برای فوق لیسانس بیشتر بستگی به مایه داره. یعنی اینکه چقدر میتونید از جیب بدید. معمولا فوق لیسانس فاند نداره. برای همین توصیه میکنم اگر مثل من وضع مالی تون خوب نیست فوق لیسانس رو اینجا بخونید بعد برای دکترا برید خارج. من خودم دو سال پیش که لیسانسم تموم شد توی این فکر بودم که برم. هر چی حساب و کتاب کردم دیدم پول ما به جایی نمیرسه که من بتونم برم. از سربازی هم که متنفر بودم این شد که 2 واحد نگه داشتم و یک سال پشت کنکور ارشد موندم. البته بگم کنکور شانسی هست. ممکنه یکسال بخونید و هیچی ممکنه هم مثل من 4-5 ماه بخونید و روزانه تهران قبول بشید! خیلی بستگی به شانس داره!
اگر لیسانس گرفتید و پول هم ندارید کلا خیلی خیلی سخته رفتنش. اما نشد نیست. باید رزومه خوبی جور کنید. اگر پول دارید بقیه مراحل شبیه دکترا هست. من بیشتر توی این وبلاگ با دکترا سر و کار دارم. اما خب نیم نگاهی به اونایی که میخوان فوق لیسانس هم بخونن دارم.

نظرات 3 + ارسال نظر
؟ دوشنبه 26 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ب.ظ

من به شانس اعتقاد ندارم به شانس نیست به لطف خداست
چرا خدا به بعضی آدما خیلی خیلی لطف داره؟ نمیدونم فقط گاهی میگم خوش به حالشون

خدا به همه لطف داره.

محبوب جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:47 ق.ظ

خدا بین بنده هاش فرق نمیذاره که بخواد به یکش شانس بده به یکیش شانس نده
شانس تفکر مثبتیه که هر فرد در ذهن داره
اونایی که همشه امیدوارن و مثبت اندیش بهش دست میابن



test پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:50 ق.ظ

خدایی ارشد این قدر شانسیه ؟
مگه کنکور نیست ؟
مگه این قدر نمیگن "" مدرسان شریف ""
مگه سیستمش چیه که این قدر شانسیه ؟
ای کاش برای ما هم همین طور باشه .
خوش بحال شما .
البته اگر شانسی باشه

شانسی نیست. ظرفیت محدوده و قبول شدنش رتبه خیل خوب میخواد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد