زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

انواع GRE

کلا دو جور GRE داریم. یکی General یکی Subject
General عمومیه که قبلا کامل توضیح دادم. کلا مهارت های عمومی شما رو اندازه میگیره. از جمله نوشتار و توانایی حل مسئله و ... 

GRE Subject تخصصیه. رشته با رشته فرق داره. یعنی برای نشون دادن مهارت شما در یک رشته خاص هست. مثلا در کامپیوتر سئوالات مربوط به ساختمان داده ها و... داره. 

کلا GRE Subject به درد اونهایی میخوره که معدلشون خوب نیست. البته بعضی دانشگاه ها اگر نمره این امتحان رو هم داشته باشید امتیازاتی براتون قائل میشن (مخصوصا اگر برای بورس بخواهید.) اما تا الانی که من دارم این مطلب رو مینویسم بیشتر دانشگاه ها نمیخوان یعنی اجباری نیست. حالا اگر معدلتون کمه یا سابقه پژوهشی کمی دارید ممکنه این امتحان به دردتون بخوره. در مورد امتحان هم بگم که سازمان سنجش برگزار میکنه. معمولا هم توی مهر و آبان و آذر هست. بهتره که از تابستون آماده هر دو تا امتحان باشید که دیگه توی آبان امتحان رو بدید. 

برای موقعی که سازمان سنجش نداره شما میتونید از دانشگاهی که دارید درس میخونید درخواست بدید و برید یه کشور دیگه مثلا ترکیه امتحان بدید. من که پیشنهاد نمیکنم همچین کاری کنید چون هم هزینه اش خیلی بیشتر میشه و هم اینکه محیط که عوض میشه آدم طول میکشه که وفق پیدا کنه. ممکنه امتحانتون هم خراب بشه. سازمان سنجش هم خوب برگزار میکنه و هم اروزنتر در میاد.  

امروز که امتحان داشتیم خدا خیرش بده این کسی که مسئولش بود شمرده شمرده حرف میزد وقت میکردیم یه کم وسط هاش استراحت کنیم. اما نمیدونم چرا یادش رفت یه وقت استراحت بهمون بده! من خودم سازمان سنجش دادم. ثبت نامم هم برای 1 آبان بود. زمان مناسبی هست. 23 اکتبر میشه و چون 40 روز طول میکشه که نمره اش بیاد اوایل دسامبر که ددلاین ها هست نمره اتون توی دستتونه.

GRE
نظرات 1 + ارسال نظر
کژال دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 12:12 ق.ظ

برادر من باز میگی جی ار ای جنرال رو قبلا کامل توضیح دادی ولی من ندیدم یعنی باز پستی رو جا گذاشتم.... ای بابا من کاملا گیج شدم هر ص رو از پایین به بالا میخونم بعد میرم ص بعد آخر که تموم شد میرم ماه بعد...نمیدونم دیگه!!

صفحه درباره ما رو بخونید. اونجا نوشتم چطوری از اول تا آخر بخونید که به مشکلات اینطوری برخورد نکنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد