زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

زیر آسمان خدا

این وبلاگ داستان یک پسر ایرانیه که تصمیم گرفت بره امریکا و برای این کار دو سال اپلای کرد تا بالاخره پذیرش گرفت و ...

چند سایت برای پیدا کردن خانه اجاره ای در امریکا

خوشبختانه توی امریکا کسب و کارهای آنلاین خیلی فعال و خوب هستن. برای همین خیلی از نیازها رو میشه آنلاین برطرف کرد. یکی از اینا نیاز به پیدا کردن خونه هست. پارسال که میخواستیم برای داداش خونه بگیریم, رفتیم کل شیراز رو گشتیم. به تک تک آژانس ها سر زدیم تا بالاخره یه مورد مناسب پیدا کردیم و کلا یه پروسه دو هفته ای شد. توی امریکا خیلی راحت میشه از اینترنت خونه رو پیدا کرد و بعد چند تا خونه رو که قابل زندگی کردن هستن و به نظر خوب هستن انتخاب کرد و از نزدیک طی یکی دو روز دید و یکیشونو انتخاب کرد. کسانی که مهاجرتی هم به امریکا مراجعه میکنن باز میتونن خونه رو خیلی راحت آنلاین پیدا کنن.
اینجا چند تا سایت میذارم که برای پیدا کردن خونه اجاره ای خیلی کمک میکنن. در بدترین حالت رنج قیمتی اجاره خونه رو میشه ازشون پیدا کرد. توی بعضیهاشون باید عضو شد تا به لیست ها دسترسی پیدا کرد اما عضو شدنش رایگانه.

http://www.rent.com
http://www.apartmentguide.com
http://www.apartments.com
http://www.apartmentfinder.com


البته اگر توی اینترنت سرچ کنید خیلی خیلی موارد بیشتری رو پیدا میکنید. ممکنه برای یه شهر بخصوص یا ایالت بخصوص سرویس های مجزا باشن. مثلا قبلا که دنبال قیمت خونه توی لس آنجلس بودم سایت http://www.apartmenthunterz.com نسبت به بقیه گزینه های بیشتری رو معرفی میکرد.

دو تا سایت WalkScore و ApartmentrRatings رو مجزا توی پست بعدی معرفی میکنم.

نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 26 آبان‌ماه سال 1399 ساعت 12:19 ق.ظ

سلام ببخشید ی سوال داشتم لطفا مسخرم نکنین این قیمت های داخل سایت برای اجاره چجوریه یعنی مثل ایران ی پیش قسط میدیم یا مثل رهن کردن هست؟ بعد این ک این پول واسه چند ماه اجاره کردن خونست؟ من اولین باره تو سایت خرید خونه خارجی رفتم لطفا راهنماییم کنین

سلام
اینجا چیزی مثل رهن وجود نداره. اجاره خونه ماهیانه هست. معمولا یکی دو ماهی اجاره رو پیش میگیرن برای اطمینان. بعضی جاها هم درآمد رو ملاک قرار میدن. مثلا دالاس ماهی 1000 دلار میشه یه آپارتمان یکخوابه خوب گرفت.

Jjjj پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 01:11 ق.ظ

همگی گوه نخورید

فریبا فروتن جمعه 24 دی‌ماه سال 1400 ساعت 10:33 ب.ظ

من وهمسرم مقیم هستیم واز فروردین ۱۴۰۱ به مدت ۶ ماه یک آپارتمان ۱ خوابه برای اجاره نیازمندیم اگر کسی سراغ دارد لطفا به من ایمیل بزنید
ایمیل من ۴ رو انگلیسی بزنید سپاسگزارم

Arsam جمعه 22 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 02:21 ب.ظ

سلام من دنبال یک studio یا basement با یک خواب و یک توالت و حمام شخصی میگردم بمدت چندماه بابودجه ۹۰۰ دلار در Fairfax Virginia یا Virginia Beach از اوایل مارچ

سینا چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 08:57 ب.ظ

بسیار عالی

Mm شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1401 ساعت 06:15 ب.ظ

سلام از ایرانیان تگزاس کسی رو میشناسید که هم خونه بخواد. من تازه دارم میرم اونجا و کسی و جایی رو نمیشناسم .ممنونم

سلام. ببخشید الان نمیشناسم. از گروه های ایرانیان توی فیس بوک میتونین پیدا کنین

Maryam Golmohammad دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام دوستان ، من خانمی هستم که دنبالِ منزل برای اجاره هستم و لوس انجلس . ممنون و سپاسِ فراوان اگر کسی می تواند به من کنم کند تشکر فراوان

از گروه های تلگرامی پیدا کنین مثلا این:
https://t.me/khonevahamkhone

Faezeh چهارشنبه 3 آبان‌ماه سال 1402 ساعت 04:14 ب.ظ

سلام دوستان، من لاتاری ثبت نام کردم، هنوز مشخص نیست اسمم بیافته، فقط محض محکم کاری میخواستم چند تا چیزو بدونم، یکی اینکه چطوری باید گروه های تلگرامی شهر های مختلف آمریکا رو پیدا کرد؟ یعنی مثلا برای شهر هیوستون تگزاس چی بنویسیم که گروهشو پیدا کنیم؟ بعد اینکه چطوری میشه قبل از رفتن به آمریکا خونه پیدا کرد؟

سلام. ببخشید در این مورد اطلاعی ندارم

شهره دوشنبه 20 آذر‌ماه سال 1402 ساعت 07:12 ق.ظ

سلام نیاز به یک اتاق دارم اورنج کانتی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد